اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اتفاقی نادر رخ داد

زنده شدن مرده در راه غسالخانه

مسؤول غسالخانه زواره از زنده شدن خانم مسن حین انتقال به غسالخانه خبر داد.

زنده شدن مرده در راه غسالخانه

مجله فارس‌پلاس اصفهان: از قدیم گفته‌اند عمر آدم که به دنیا باشد در بدترین شرایط هم زنده خواهد ماند و زمانی هم که اجل فرا برسد، مرگ کوچک و بزرگ و شب و روز نمی‌شناسد.

این حکایت اتفاق عجیبی است که بیشتر در داستان‌ها شنیده‌ایم، حکایت پیرزنی در یکی از روستاهای کوچک اصفهان که صبح امروز همه تصور کردند اجلش فرارسیده اما عمرش به دنیا بود.

شم گلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان اظهار کرد: بامداد روز سه‌شنبه 4 دی ماه از یکی از روستاهای دهستان سفلا زواره تماسی مبنی بر فوت یک خانم مسن داشتیم.

مسؤول غسالخانه زواره عنوان کرد: پس از اعزام آمبولانس معراج از غسالخه به روستای «گلشکنان» و حمل جسد به سمت زواره به همراه فرزندانشان به سمت زواره حرکت کردیم.

وی افزود: به فاصله 2 کیلومتر زواره با صدای آه و ناله شخصی که به‌عنوان جسد در آمبولانس بود مواجه شدیم و بعد از توقف آمبولانس شاهد به هوش آمدن خانم مسن بودیم.

گلی در پایان خاطرنشان کرد: پس از اقدامات اولیه علایم حیاتی شخص بازگشت و در حال حاضر شرایط مساعدی دارد.

به گزارش فارس، گلشکنان روستایی از توابع بخش زواره شهرستان اردستان است؛ این روستا در دهستان سفلی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1385، جمعیت آن 65 نفر (34خانوار) بوده‌ است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول