اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

سرمربی سپیدرود رشت:

به دنبال جذب نفرات جدید هستیم / اضافه شدن کعبی به جمع کادر فنی سپیدرود

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به ملحق شدن کعبی به کادر فنی این تیم گفت: به دنبال جذب نفراتی هستیم که توانایی کمک به سپیدرود را داشته باشند.

به دنبال جذب نفرات جدید هستیم / اضافه شدن کعبی به جمع کادر فنی سپیدرود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی کریمی در حاشیه تمرین در جمع خبرنگاران با اشاره به اضافه شدن حسین کعبی به کادر فنی این تیم اظهار کرد: کاپیتان نیم‌فصل نخست سپیدرود بیش از 90 بازی ملی در کارنامه دارد و به دلیل تفاوت سنی پایین نسبت به بازیکنان تیم می‌تواند به‌راحتی با بازیکنان ارتباط برقرار کرده و تأثیر بسزایی در افزایش روحیه تیم ایفا کند.

وی با بیان اینکه تاکنون جذب بازیکنی قطعی نشده است بیان کرد: به دنبال جذب نفراتی هستیم که توانایی کمک به سپیدرود را در ادامه لیگ داشته باشند و بتوانند به سپیدرود کمک کنند.

سرمربی سپیدرود با اشاره به اینکه اخبار نقل و انتقالات باشگاه از کانال و سایت رسمی باشگاه دنبال شود اظهار کرد: در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب نفرات موردنیازمان هستیم و در صورت جذب هر بازیکنی اعم از ایرانی و خارجی، از طریق سایت و کانال رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود و خبر سایر سایت‌ها مورد تائید باشگاه نیست.

به گزارش فارس، یعقوب کریمی، بابک حاتمی و امین منوچهری پس از مذاکره با مدیریت باشگاه به‌صورت توافقی از سپیدرود جدا شدند و حسین کعبی با نظر سرمربی سپیدرود به جمع کادر فنی این تیم اضافه شد.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول