اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

یادداشت/ زهرا فرجی

تراریخته گزینه روی میز یهود

آنچه از مطالعات بر می‌آید این است که دشمن با فکر و برنامه‌ریزی، سبک زندگی و تغذیه ما را دستکاری و به عبارتی روشن‌تر شروع به نسل کشی و تضعیف نسل کرده است.

بگذارید با این فرمایش امام علی (ع) شروع کنیم که، هر کسی از دشمن خود غافل شود دسیسه‌های دشمن او را به خود می‌آورد؛ و این جمله گهربار نتیجه بگیریم که با پایان جنگ تحمیلی، دشمن از مرزهای عقب رانده شد ولی عقب‌نشینی فیزیکی دشمنان جمهوری اسلامی مانع تداوم دشمنی‌ها نشد!

توضیح بیشتر اینکه ناظر و شاهد هستیم که دشمنان نیروهای خود را به صف کرده که ما را نابود کنند و شواهد گواه آن است که هدف دشمن نه تنها ایران، بلکه هدف شیعه است، دنیای غرب و یهود می‌دانند برای نابودی شیعه دیگر توپ و تانک اثر گذار نیست، باید شیعه را آرام آرام تار و مار کرد، دشمن می‌داند دیگر جنگ تن به تن اثر گذار نیست، مانند گذشته‌ها؛ پس تنها راه نابودی و به زوال کشیدن شیعه از درون است، شیعه را به خودش مشغول کرد تا نسل او و نسل بعد او نابود شود.

تراریخته یا GMO همان راه شروع شده علیه مردم است؛ تراریخته‌ها محصولاتی هستند که با دستکاری ژن جانداری به دست می‌آیند و دو هدف افزایش تولیدات مواد غذایی و کاهش افت و مقاوم شدن به آفت را دنبال می‌کنند.

البته خوب است بدانیم که ظاهر هدف زیبا و توجیه‌پذیر است، تغییر ژنتیک در مواد یعنی یک ژن ضد آفت را وارد گیاه می‌کنند که این ژن بدون شک باید خاصیت سمی داشته باشد که گیاه را به افت مقاوم کند، در اصل این ژن ضد افت شبیه واکسن در  بدن انسان است با این تفاوت که این سم وارد بدن انسان و باعث تغییرات ژنتیک در بدن مصرف کننده می‌شود.

با وارد شدن این مواد به سیکل غذایی، نتیجه‌اش افزایش آمار سرطان‌های گوارشی افرایش تومورهای مغری و مشکلات جنسی از جمله ناباروری، دیابت، اوتیسم و ... می‌شود.

در مطالعه‌ای بر روی این مواد با موش‌های آزمایشگاهی،که طی دوسال از مواد ترایخته برای تغذیه آنها استفاده می‌شود مشاهده شد که افزایش تومور مغزی، تومور در اندام جنسی و قفسه سینه مشکلات گوارشی امری عادی است.

این مواد تراریخته در ایران به راحتی وارد سیستم خرید، فروش و مصرف مردم قرار می‌گیرد درحالی که در کشورهای مولدها یعنی غرب و اروپا یا ممنوعیت مصرف وجود دارد یا حق انتخاب برای خریدار برای با برچسب‌گذاری موارد تراریخته رعایت می‌کنند اما در ایران ...

آنچه از این مطالعات بر می‌آید این است که دشمن با فکر و برنامه‌ریزی، سبک زندگی و تغذیه ما را دستکاری و به عبارتی روشن‌تر شروع به نسل کشی و تضعیف نسل کرده است، نسلی که آنها می‌دانند در امر ظهور موثر است را هدف‌گذاری کرده و برخی از مسؤولان و سرمایه‌گذاران این حوزه دو ضلع دیگر این مثلث شوم را تشکیل داده‌اند و با گرفتن آگاهی از مردم دست و پای آنها را بسته و به جنگ نابرابر فرستاده‌اند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول