اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

نخستین دوره تربیت مربی معارف انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی معارف انقلاب اسلامی با حضور 90 نفر خبر داد.

نخستین دوره تربیت مربی معارف انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

مرتضی عبداللهی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان و دبیر نخستین دوره تربیت مربی معارف انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با حمایت جنبش مردمی پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، دوره‌ای را با حضور 90 نفر از ائمه جمعه، فرماندهان نواحی، اساتید، نخبگان و افراد خطیب و سخنور استان سمنان به مدت دو روز در روزهای پنجم و ششم دی‌ماه در مرکز آموزش امام سجاد (ع) تهران برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره، ضمن ارتقای توانمندی‌های خود در حوزه معارف انقلاب اسلامی، آمادگی لازم را برای تبیین اقناعی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم در سخنرانی‌های خود کسب می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان تصریح کرد: خوانش مستند و عالمانه از تاریخ منحوس پهلوی، جریان شناسی فتنه در چهل سال انقلاب اسلامی، پاسخ به شبهات پیرامون انقلاب و رهبری، فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی، مدیریت قرآنی جریان نفوذ و نفاق، ولایت‌فقیه و شبهات پیرامون آن، بحران‌ها و توطئه‌ها علیه انقلاب، بصیرت و روش تحلیل سیاسی، کارآمدی نظریه ولایت‌فقیه و کارآمدی انقلاب چهل‌ساله از سرفصل‌های این دوره هستند.

عبداللهی با اشاره به اساتید این دوره ادامه داد: در این دوره، اساتیدی همچون سردار محمدرضا نقدی، استاد حسن رحیم‌پورازغدی، دکتر شهریار زرشناس، حجت‌الاسلام جهان بزرگی و حجت‌الاسلام علی ثقفی حضور دارند.

وی در پایان در توصیه به نهادهای انقلابی و فرهنگی کشور در زمینه انعکاس و انتشار دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران طی 40 سال دستاوردهای متعددی داشته است؛ اما در انتشار و انتقال این دستاوردها به مردم ضعیف عمل می‌شود.

دبیر نخستین دوره تربیت مربی معارف انقلاب اسلامی ادامه داد: نهادهای انقلابی و فرهنگی کشور با برگزاری چنین برنامه‌هایی باید در زمینه تبیین اقناعی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم گام بردارند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول