اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

شهرام کرمی در گفت‌وگو با فارس:

ابطال مجوز تماشاخانه شهرزاد به دستور دادگستری است

مدیرکل امور هنرهای نمایشی، خبر ابطال مجوز تماشاخانه شهرزاد را تأیید کرد و گفت که این موضوع به دستور دادگستری صورت گرفته است.

ابطال مجوز تماشاخانه شهرزاد به دستور دادگستری است

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، روز گذشته خبری مبنی بر ابطال مجوز یکی از تماشاخانه‌های خصوصی تهران به نام «پردیس تئاتر شهرزاد» در خبرگزاری فارس منتشر شد (+)  اما روابط عمومی این تماشاخانه خصوصی در اقدامی عجیب، این خبر را تکذیب و فارس را به شکایت تهدید کرد!

این در حالی است که شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی امروز در گفت‌وگو با فارس ضمن تأیید خبر مذکور عنوان کرد که توقیف تماشاخانه شهرزاد به دستور دادگستری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه حکم قضایی درباره تماشاخانه شهرزاد صادر شده و فعالیتش فعلاً به شکل موقت معلق شده است، افزود: مدیر تماشاخانه و مرکز هنرهای نمایشی از سوی دایره حقوقی خود در تلاش برای رفع این مشکل هستند. از دید اداره کل هنرهای نمایشی، تعطیلی یک سالن اصلاً اتفاق خوشایندی نیست و ما تلاش داریم به زودی و در کوتاه‌ترین زمان مشکل این سالن حل شود.

کرمی در ادامه افزود: شهرزاد بزرگ‌ترین تماشاخانه کشور به لحاظ امکانات و فضا است و رویدادهای خوب تئاتری نیز در این سالن اتفاق افتاده و تعامل مدیریتش با مرکز نیز تاکنون خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه اجراهای این سالن تا شب گذشته روی صحنه رفته است، گفت: امشب هم که تمام تماشاخانه‌های تهران تعطیل هستند.

مدیرکل هنرهای نمایشی خاطرنشان کرد: ما فقط برای اجراهای نمایشی در سالن‌های خصوصی مجوز صادر می‌کنیم و درباره دیگر فعالیت‌های این اماکن نظیر دوره‌‌های آموزشی، فضاهای کافی‌شاپی و ... نظارت‌ها و اعطای مجوز از سوی نهادها و ارگان‌های مختلف صورت می‌‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول