اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

پژوهشگر طب اسلامی:

رژیم صهیونیستی برای نابودی ایران سلامتی مردم را هدف قرار داده است

پژوهشگر طب اسلامی با اشاره برنامه ویژه رژیم صیهونستی برای ایجاد بیماری در کشور گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد از طریق آلوده کردن غذای مردم و ایجاد بیماری نسل ما را منقرض کند به همین دلیل از مردم می‌خواهم به طب اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رژیم صهیونیستی برای نابودی ایران سلامتی مردم را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس تبریزیان امشب در مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه اگر بتوانیم موفق به کشف علوم ناشناخته شویم بسیاری از بیماری‌ها قابل‌درمان خواهند بود اظهار کرد: علیرغم اینکه بسیاری از علوم انسانی توسط دانشمندان کشف‌شده است ولی بسیاری از علوم وجود دارند که هنوز بشر موفق به شناسایی آن‌ها نشده و اگر این علوم کشف شوند بسیاری از بیماری‌ها قابل‌درمان خواهند بود.

وی با تأکید بر توجه مردم به آیات و روایات برای درمان سرطان گفت: متأسفانه بسیاری از مردم پس از بیماری شروع به مصرف داروهای شیمیایی کرده و هیچ توجهی به آیات و روایات گفته‌شده درباره درمان بیماری ندارند.

پژوهشگر طب اسلامی با اذعان به اینکه بیشترین‌ روایات گفته‌شده توسط قرآن و پیامبران مربوط به‌سلامتی مردم است تصریح کرد: خوشبختانه 11 هزار روایت در خصوص درمان بیماری‌های مختلف در قرآن و توسط پیامبران گفته‌شده که این بزرگ‌ترین گنجینه پزشکی جهان است و باید پژوهشگران به آن توجه داشته باشند.

تبریزیان با اشاره تنوع بیماری در دنیا گفت: متأسفانه اخیراً شاهد بروز بیماری‌های جدید در دنیا هستیم لذا اگر مردم و مسؤولان به طب اسلامی توجه داشته باشند بسیاری از آن‌ها قابل‌درمان خواهد بود.

وی افزایش هرساله بیماران در کشور را اتفاقی ندانست و افزود: متأسفانه عده‌ای در جامعه از افزایش آمار بیماری در کشور سود می‌برند و اگر این افراد را شناسایی کنیم می‌توانیم تز شیوع بیماری‌ها جلوگیری کنیم.

پژوهشگر طب اسلامی با تأکید بر برنامه ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا برای ایجاد بیماری در کشور بیان کرد: آمریکا و رژیم صیهونستی از طریق آلوده کردن غذا و دارو می‌خواهند مردم ما را بیمار و از این طریق نسل مسلمانان را از بین  ببرند و برای انجام این کار برنامه‌ی ویژه‌ای دارد.

تبریزیان هدف اصلی رژیم صهیونیستی را نابودی انقلاب از طریق ایجاد بیماری در کشور عنوان و بیان کرد: به گفته یکی از استادان بلژیکی مسؤولان رژیم صهیونیستی اخیراً در این کشور جلسه‌ای را برگزار و بهترین راه‌حل برای نابودی ایران را بیمار کردن مردم از طریق غذا دانستند.

وی با بیان اینکه استکبار از افرایش آمار بیماری در ایران بیشترین سود را خواهد برد تصریح کرد: کشورهای خارجه قبل از شیوع بیماری در ایران واکسن آن را تولید و به کشور می‌فروشند تا از این طریق به سود میلیاردی خود برسند.

پژوهشگر طب اسلامی با اشاره افزایش مصرف دارو در کشور گفت: از اول انقلاب تاکنون مصرف دارو در کشور به ۳۰ هزار برابر افزایش پیداکرده است و این نشان‌دهنده عدم توجه مردم به طب اسلامی است.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول