اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون آموزش و پرورش گنبدکاووس خبر داد

83 مقام فرهنگی و هنری دانش آموزان گنبدکاووس در کشور/ تجلیل از 20 مدیر برتر فرهنگی و هنری مدارس گنبدکاووس

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس از کسب 251 رتبه استانی و 83 رتبه کشوری دانش آموزان گنبدی در مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خبر داد.

83 مقام فرهنگی و هنری دانش آموزان گنبدکاووس در کشور/ تجلیل از 20 مدیر برتر فرهنگی و هنری مدارس گنبدکاووس

سید صالح رفعتی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی در سطح مدارس استان گلستان همواره نمونه و برتر بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته و سال جاری نیز این رتبه‌ها و موفقیت‌ها تداوم داشته و موجب افتخارآفرینی برای شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس نگاهی مبتنی بر تقویت انگیزه‌ها و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری قصد داریم از دانش آموزان گنبدی که موفق به کسب رتبه برتر مسابقات استانی و کشوری شده‌اند تجلیل کنیم، افزود: این اتفاق اگر با حضور مسوولان و در فرمانداری برگزار شود قطعا موجب افزایش انگیزه و خوشحالی دانش آموزان و خانواده‌های آنان خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی گذشته بالغ بر 251 مقام استانی و 83 مقام کشوری توسط دانش آموزان این شهرستان در مسابقات فرهنگی هنری آموزش و پرورش کسب شده است، خاطرنشان کرد: این آمار حاکی از رشد 30 درصدی رتبه‌های کشوری دانش آموزان شهرستان گنبدکاووس است.

رفعتی از راه‌اندازی مجدد گروه سرود کورال دانش آموزی در گنبدکاووس خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته سابقه کسب رتبه نخست و رتبه دوم کشور در این رشته توسط دانش آموزان گنبدی را داشته‌ایم و به همین منظور قصد داریم این گروه را پس از یک سال وقفه مجددا راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه پراکندگی و گستردگی رتبه‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان گنبدی بسیار بالاست، اضافه کرد: این رتبه‌ها در رشته‌های مختلف ادبی، هنری، نمایشی، قرآنی و ورزشی کسب شده است و به همین علت به جرات می‌توان گفت استان گلستان در حوزه مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی کشور تکیه‌اش بر دانش آموزان گنبدکاووس است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بر اساس یک ارزیابی داخلی تعداد 20 نفر از مدیران برتر فرهنگی و هنری در این شهرستان شناسایی شده‌اند، افزود: این افراد در کنار دبیران محترم تربیت بدنی مدارس نیز در مراسمی جداگانه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول