اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

مدیر پژوهشکده انقلاب اسلامی:

شناخت و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی رسالت مهم بانوی ولایی

مدیر پژوهشکده انقلاب اسلامی، گفت: بانوی ولایی باید به رسالت خود یعنی شناخت آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران و همچنین ترویج آن اهتمام ورزد.

شناخت و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی رسالت مهم بانوی ولایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دکتر نیره قوی صبح امروز در همایش رسالت بانوی ولایی درپاسداشت اهداف انقلاب اسلامی که در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد،اظهار کرد: انقلاب یعنی تک تک انسان‌ها تغییر کنند و در نهایت یک جامعه تغییر کند که این اتفاق در ایران با همت مردم بیدار و انقلابی ایران اسلامی اتفاق افتاد.

وی افزود:انقلاب اسلامی ایران ۳ ضلع دارد که راس این مثلث دین است ضلع دیگر رهبری و ضلع سوم مردم هستند و این ۳ ضلع هرگز جدایی ناپذیرند.

مدیرپژوهشکده انقلاب اسلامی تصریح کرد: اصول انقلاب ما، لا اله الا الله است که همان اصول دین است و درنتیجه برای شناخت انقلاب اسلامی ایران باید مبانی و منابع اسلام را شناخت و در آن تامل کرد.

وی با اشاره به این که زنان ایرانی در انقلاب اسلامی پیشتاز و پیشرو بوده اند، عنوان کرد: بدون شک مبارزه‌ی با ظلم وظیفه‌ی هر مسلمان است و بر اساس مبانی معرفتی اسلام،انسان همواره اعم از زن و مرد باید علیه ظلم و بیداد در جامعه به پاخیزد.

قوی ادامه داد: زنان نیز پا به پای مردان ایران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند از تربیت فرزندان انقلابی، حضور در راهپیمایی‌ها و تظاهرات‌ها گرفته تا پخش اعلامیه توسط زنان دلیر و شجاع ایران.

مدیر پژوهشکده انقلاب اسلامی گفت: اکنون نیز زنان جامعه ما هم‌گام با مردان جامعه برای پیشرفت خود و جامعه تلاش می‌کنند و به مهم‌ترین رسالت خود یعنی تربیت فرزندان انقلابی نیز عمل می‌کنند.

انتهای پیام/3463/128
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول