اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

نماینده سابق مردم تهران در مجلس:

دشمنان آماده فتنه‌افکنی در انتخابات سال آینده هستند/ در زمین دشمن بازی نکنیم

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دقت کنیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم و دشمنان داخلی، خارجی و نفوذی‌ها در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات سال بعد هستند تا فتنه‌انگیزی کنند.

دشمنان آماده فتنه‌افکنی در انتخابات سال آینده هستند/ در زمین دشمن بازی نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، علیرضا زاکانی شب گذشته در نشست بصیرت‌افزایی که در مسجد خانم الانبیاء ورامین برگزار شد، اظهار داشت: قبل از انقلاب، ایران ملتی بود صاحب تمدن ولی این ملت استعمار شده و از این ملت باج می‌گرفت و نیروهای ستم‌شاهی دست‌نشانده استعمار بودند و با هدایت و رهبری حضرت امام انقلابی به وجود آمد که به فرمایش ایشان انفجار نور بود.

وی گفت: دشمنی استعمار و ابرقدرت‌های آن زمان با ایران زمانی شروع شد که ایران تحت فرمان آن قرار نگرفت و حرف‌های آن‌ها را نپذیرفت و آن‌ها خواستند ایران را آن زمان تسلیم آمریکا کنند و نظام را به انحراف بکشند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: جنگ تحمیلی فتنه بود که استعمار و استکبار جهانی آن را شروع کرد و ایران به جنگ با 43 کشور رفت، مشاهده می‌کنید کشور عزیزمان ایران در چرخه رشد و توسعه قرارگرفته و کشورهایی که به عراق کمک کردند به سمت نابودی رفتند و نمونه آن صدام و دولت کودک‌کش صعودی است.

زاکانی ادامه داد: در جنگ هشت‌ساله همان‌طور که شهدایی تقدیم نظام شد در جنگ نرم هم شهدا و خسارت‌هایی داده شد و در این جنگ نیز ایران سربلند بیرون آمد.

وی گفت: بعد از سال 78 بنیادهای فتنه و فتنه‌گران برنامه‌های جدیدی را در ایران شروع کردند و سعی در سست کردن اعتقادات ملت و جوانان را داشتند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی به فتنه 88 نگاه می‌کنید مشاهده می‌شود که این فتنه در خارج از کشور برنامه‌ریزی شد و عوامل داخلی در کشور به دنبال قدرت خود بودند.

زاکانی افزود: در فتنه 88 به خاطر اینکه بصیرت کافی در جامعه نبود، سرمایه‌سوزی داشتیم اما در 9 دیماه همه این موارد به نحو احسن جبران شد و ملت سیلی محکمی به صورت فتنه‌گران زدند.

وی ادامه داد: حضور داعش و ایجاد ناامنی در منطقه یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که دشمن برای ملت ایران به وجود آورد اما نقشه آمریکا در سوریه شکست خورد و در حال حاضر آمریکا با صرف 8 تریلیون دلار شکست‌خورده و نیروهای خود را با سرافکندگی از منطقه خارج می‌کند و رئیس‌جمهور آمریکا کاملاً محرمانه به منطقه می‌آید.

نماینده سابق مردم تهران با بیان اینکه بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ما هرچه که بخواهیم می‌توانیم در داخل کشور به دست آوریم و مشکل کشور در خارج کشور نیست، تصریح کرد: باید به جوانان ولایی اعتماد کنیم نه اینکه عده‌ای از کشورهای خارجی به کشور بیایند و برای اقتصاد کشور ما تصمیم‌گیری کنند.

زاکانی به وضعیت اقتصادی آمریکا اشاره کرد و گفت: این کشور 22 تریلیون دلار بدهکار است و ایران کاری با آمریکا کرده که رسوای جهان شد اما مشکل ما داخلی است و عده‌ای در منصب قدرت هستند و قصد خدمت ندارند و در چرخه اقتصادی مشکل ایجاد می‌کنند.

وی گفت: آمریکا در حال نقشه‌کشی و برنامه‌ریزی برای انتخابات سال آینده است که با  فتنه جدید قصد دارد انتخابات را دوقطبی کند ولی باز در این مورد هم باید از نفوذ در دستگاه‌های اجرایی ترسید تا نقشه دشمن در کشور اجرا نشود.

نماینده سابق مردم تهران بیان کرد: عده‌ای در داخل کشور مسؤول هستند و قدرت کار کردن دارند ولی کار نمی‌کنند، در گذشته مجلس شورای اسلامی در رأس امور بود ولی می‌بینید مجلس در خواب است و تعداد اندکی در مجلس کار می‌کنند.

زاکانی گفت: باید دقت کنیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم و دشمنان داخلی، خارجی و نفوذی‌ها در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات سال بعد هستند تا فتنه‌انگیزی کنند.

انتهای پیام/67037/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول