اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام :

مردم ورامین برای انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشتند/ ۹ دی فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد

مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: مردم ورامین در سال ۱۳۴۲ و ۱۳۸۸ برای انقلاب و این نظام سنگ تمام گذاشتند و جان خود را تقدیم کردند.

مردم ورامین برای انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشتند/ ۹ دی فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محمدحسین رجبی دوانی پیش‌از ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی در شهرستان ورامین اظهار داشت: حماسه مردم ورامین از حماسه مردم قم و تهران عظیم‌تر بود چراکه در دشت ورامین مردم با حضور خودجوش خود این کار بزرگ را انجام دادند، این کار ورامینی‌ها یک افتخار عظیم برای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بصیرت مردم در روز 9 دی فتنه‌گران را رسوا کرد و حتی اگر کسی ذره‌ای هم دین نداشته باشد می‌فهمد که این‌ها به کشور خیانت کردند و باعث ریخته شدن خون‌ها و ریختن آبروی نظام شدند.

این مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام ادامه داد: فتنه‌های مختلفی در طول عمر انقلاب اسلامی به‌وجود آمد و به این دلیل که آمریکا نمی‌تواند ببیند که کشوری مثل ایران منافع نامشروع آن‌ها را به خطر بیندازد و اراده را به ملت‌ها برگرداند تا در مقابل نظام سلطه بایستد و به همین دلیل آمریکا هر آنچه در توان داشت برای تضعیف نظام انقلاب اسلامی در فتنه‌های مختلف به کار گرفت.

وی بیان کرد: ۱۷ هزار شهید ترور در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و دشمنان در ابتدای انقلاب تا جایی که توانستند جوانان ما شهید کردند اما خوشبختانه هدف آن‌ها ناکام ماند و انقلاب اسلامی روزبه‌روز در جهان می‌درخشد.

رجبی دوانی گفت: دشمن ۲۰ سال درباره فتنه سال ۱۳۸۸ کارکرده بود و می‌خواست جمهوری اسلامی ایران را در چند روز از بین ببرد اما حضور به‌موقع مردم و به‌خصوص مردم شهیدپرور و بصیر ورامین کار آن‌ها را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: پای تک‌تک تمام کفن پوشان ورامینی را می‌بوسم چراکه مردم ورامین در سال ۱۳۴۲ و ۱۳۸۸ برای انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشتند و جان خود را تقدیم کردند.

این مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام خاطرنشان کرد: کفن پوشان ورامین در ادامه راه پدران خود با پای پیاده به مقابل بیت رهبری رفتند و اعلام کردند تا آخرین قطره خود پای این انقلاب ایستاده‌ایم و ۹ دی تمام فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد.

انتهای پیام/67037

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول