اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

کشف یک هزار و 462 گوشی قاچاق در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف هشت محموله گوشی قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: این محموله‌ها شامل یک هزار و 462 گوشی قاچاق بوده است.

کشف یک هزار و 462 گوشی قاچاق در زنجان

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به تولیدات داخلی ضربه می‌زند بحث قاچاق است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به مضرات کالای قاچاق در امر اقتصاد کشور افزود: از همین رو تعزیرات حکومتی در این موضوع به جدیت ورود کرده و برخورد لازم را با متخلفان انجام می‌دهد.

ممیزی با اشاره به اینکه پرونده‌های قاچاق ارجاعی به تعزیرات حکومتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود، تصریح کرد: یکی از بیشترین محموله‌های قاچاق رسیده به تعزیرات در حوزه گوشی قاچاق است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال تاکنون 8 محموله گوشی قاچاق در تعزیرات حکومتی رسیدگی و مختومه شده است، گفت: این محموله‌ها شامل یک هزار و 462 دستگاه گوشی از برندهای مختلف بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 4 میلیارد ریالی محکومین گوشی قاچاق در استان خبر داد و بیان کرد: این محموله‌ها از استان‌های مختلف بارگیری شده و در زنجان کشف شده است.

ممیزی در ادامه آخرین محموله گوشی قاچاق کشف شده در استان را مربوط به عوارضی زنجان- تبریز دانست و گفت: در این منطقه نیز 139 دستگاه گوشی با برند سامسونگ کشف شد و طبق تحقیقات اولیه مشخص شد که این محموله از سمت مهاباد بارگیری و به سمت تهران در حال حرکت بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: ارزش اولیه محموله کشف شده 900 میلیون ریال بوده و با توجه به اینکه متهم هیچ‌گونه مدارکی ارائه نکرده است و پرونده در شعب  مربوط در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین محموله قاچاق کشف شده در استان مربوط به البسه است، گفت: کشف سوخت قاچاق، لوازم خانگی و سیگار نیز بیشترین فراوانی را در پروند‌های مربوط به قاچاق دارد.

ممیزی ضمن هشدار به قاچاقچیان در زمینه برخورد جدی تعزیرات افزود: قطعا تعزیرات حکومتی با افرادی که نظم و آرامش بازار و البته تولید داخل را بزنند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول