اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهرود:

دشمنان قسم‌خورده نظام هیچ‌گاه از دشمنی دست برنخواهند داشت

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی هیچ‌گاه از دشمنی دست برنخواهند داشت و باید هوشیار بود.

دشمنان قسم‌خورده نظام هیچ‌گاه از دشمنی دست برنخواهند داشت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود به مناسبت یوم‌الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با بیان اینکه مردم شاهرود هفتم دی‌ماه علیه فتنه‌گران خروشیدند و به صحنه آمدند، اظهار داشت: هفتم دی‌ماه سال 1388 مردم شاهرود کفن‌پوش در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت در صحنه حاضر شدند و آمادگی خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب نشان دادند.

وی با بیان اینکه مردم شاهرود در نماز جمعه تهران نیز کفن‌پوش حاضر شدند و آمادگی برای دفاع از انقلاب و نظام را تا پای جان به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: مردم شاهرود از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در همه صحنه‌ها برای دفاع از انقلاب حاضر بوده و هستند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: گواه این مطلب، تقدیم بیش از هزار شهید است که اکثر آنها در خط مقدم نبرد به شهادت رسیدند و دلاورمردی این مردم را نشان می‌دهد که رهبر فرزانه انقلاب، این دیدار را مهد معلمان دین و اخلاق و شهر باصفا و مردم باصفا و دل‌های باصفا نام نهادند.

سلیمانی با بیان اینکه در جریان انتخابات سال 88 دشمن برنامه‌ریزی با رمز تقلب را با دوستان داخلی خود برنامه‌ریزی و اجرا کرد، گفت: متأسفانه عده‌ای از خواص جامعه هم خواسته یا ناخواسته با آنها همراه شدند و کشور را به سمت بحران کشاندند که اگر رهبری‌های امام خامنه‌ای و حضور مردم نبود، چه‌بسا این بحران به آنچه دشمنان می‌خواستند منجر می‌شد.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی ملت ایران نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب این کشور بود، بیان کرد: حماسه نهم دی ملت ایران به شرق و غرب عالم نشان داد که این ملت در دفاع از کیان نظام و انقلاب خود در صحنه حاضرند و پشتیبان ولایت و رهبری خود هستند و فشارها و تهدیدات دشمنان بی‌اثر است؛ هر چند شاید عده‌ای از خواص انقلاب نیز گول خورده و در جبهه دشمن قرار بگیرند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: امروز نیز دشمن به دنبال توطئه بوده و همان‌گونه که رهبری انقلاب فرمودند برای سال 1398 برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: مسؤولان باید مراقب و مردم نیز مانند همیشه با بصیرت در میدان حاضر باشند؛ چراکه دشمن از ملت ایران بسیار ضربه خورده و امروز بیش از گذشته از ملت ما کینه دارد و تلاش دارد به هر نحوی که شده به خواسته‌های خود برسد.

سلیمانی تأکید کرد: دشمنان قسم‌خورده این نظام هیچ‌گاه دست از دشمنی برنخواهند داشت و لازم است ملت و مسؤولان ما با بصیرت و هوشیاری تحت هدایت مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان قدم بردارند.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول