اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

بنیاد مستضعفان اعلام کرد

واگذاری ۶۴۰۰ فقره سند املاک علوی به محرومان استان گیلان‌

بنیاد مستضعفان بر اساس منویات مقام معظم رهبری و در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدایی، تاکنون ۶۴۰۰ ‌فقره سند را به واجدان شرایط در استان گیلان واگذار کرده است.

واگذاری ۶۴۰۰  فقره سند  املاک علوی به محرومان استان گیلان‌

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد مستضعفان، تاکنون ۶۴۰۰ مورد از اراضی بنیاد علوی به ابعاد ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۴۱۳ مترمربع به ارزش ۲۶۲۱ میلیارد ریال در استان گیلان توسط بنیاد مستضعفان واگذار شده است.

‌بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از خانواده‌های دارای چند قلو تاکنون کمک هزینه خرید ماهانه شیرخشک و پوشک را به ۱۱ خانوار دارای چند قلو به ارزش ۹۱۱ میلیون ریال پرداخت کرده است، همچنین کمک هزینه‌های معیشتی به ارزش ۵۰ میلیون ریال نیز به دو خانوار پرداخت می‌شود.

از آنجا که تامین مسکن به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌های داری چند قلو به شمار می‌رود، بنیاد مستضعفان استان گیلان تاکنون ۱۴ مورد ودیعه مرمت و ساخت مسکن به ارزش ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال را به این خانوار‌ها پرداخت کرده است.

طرح ملی حمایت از مادران باردار و شیرده بنیاد علوی نیز هم‌زمان با سراسر کشور در استان گیلان در حال اجرا است و تاکنون در این استان ۴۱۲ خانوار تحت پوشش این طرح قرار گرفته و به صورت ادواری سبد غذایی دریافت می‌کنند.
 
بنیاد مستضعفان در راستای ارتقاء فضای ورزشی استان گیلان نیز احداث ۷ مورد زمین چمن مصنوعی به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال را در دستور کار قرار داده است.

کمک به احداث دو باب مسجد به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و وقف عرصه یک باب مسجد جامع در شهرستان چابکسر به ارزش یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال نیزاز جمله اقدامات بنیاد مستضعفان در استان گیلان است.

در سفر روز دوشنبه ۱۰ دیماه ۹۷ ‌ریاست بنیاد مستضعفان و هیات همراه به استان گیلان، تعداد ۷۰۰ فقره اسناد واگذاری املاک در جهت بهبود اقتصاد مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه به واجدان شرایط‌ این شهرستان‌ تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول