اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

امام جمعه گلپایگان:

فتنه تمام نشده است/ مردم و مسؤولان مراقب زمینه‌سازهای فتنه باشند

امام جمعه گلپایگان گفت: فتنه تمام نشده و همیشه وجود دارد؛ باید مراقب باشیم تا زمینه‌سازهای فتنه جان نگیرند.

فتنه تمام نشده است/ مردم و مسؤولان مراقب زمینه‌سازهای فتنه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی پیش از ظهر امروز در مراسم یوم‌الله نهم دی در شهرستان شاهرود با بیان اینکه حقیقت حماسه نهم دی عبودیت و بندگی است، افزود: مردم ولایتمدار و عاشق امام حسین (ع) در صحنه حاضر شدند و حقانیت اسلام ناب را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با بیان اینکه امام راحل در وصیت‌نامه و پیام‌های مختلف خود، ملت ایران را از مردم عهد رسول‌الله (ص) و امیرالمؤمنین (ع) بالاتر و بهتر ترسیم کرده‌اند، گفت: آفرین به مردمی که امام توصیف دارد که بهتر از ملت رسول‌الله هستند که پیامبر را درک کرده بودند.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: امسال نهمین سالگرد نهم دی است و دست قدرت خدا از آستین مردم بیرون آمد و در جنگ پیروز شدیم و صدام محو شد و مردم ما در نهم دی‌ماه هم فتنه‌گران را محو کردند.

علاءالدینی با بیان اینکه حماسه نهم دی حاوی صحنه‌هایی به‌یادماندنی است، افزود: فتنه بوده، هست و خواهد بود و در قرآن کریم بارها بر فتنه‌های مختلف ازجمله مال، فرزند و ثروت تأکید شده است.

امام جمعه گلپایگان عنوان کرد: فتنه تمام نشده و همیشه وجود دارد؛ باید مراقب باشیم تا زمینه‌سازهای فتنه جان نگیرند و از ولایت‌فقیه تبعیت کامل داشته باشیم.

علاءالدینی ادامه داد: باید در این برهه مسؤولیت‌شناس باشیم؛ چهار شاخصه مهم مسلمانی، شیعه، منتظر امام عصر (عج) بودن و همیشه در صحنه ماندن را باید در نظر داشته باشیم.

امام جمعه گلپایگان تأکید کرد: این شاخصه‌ها سبب پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با فتنه‌ها شد و باید تلاش کنیم تا حضور در صحنه را نگه داریم؛ در حالی که دشمن تلاش دارد این حضور نباشد.

در این مراسم باشکوه که اقشار مختلف مردم و مسؤولان حضور داشتند، مردم به یاد ایام حماسه نهم دی کفن‌پوش در میدان حضور یافتند و با شعارهای مختلفی حمایت خود را از ولایت و انقلاب نشان دادند.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول