اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد

توطئه دشمنان در استحاله انقلاب با برداشتن ولایت

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به توطئه‌های بی‌نتیجه دشمنان در 40 سال گذشته برای متوقف کردن انقلاب، در استحاله قرار دادن نظام و انقلاب با برداشتن ولایت را از دیگر مکرهای آن‌ها خواند.

توطئه دشمنان در استحاله انقلاب با برداشتن ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، آیت‌الله سید محمد قائم‌مقامی در همایش مردمی 9 دی که با حضور امام‌جمعه اقلید، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی و اقشار مختلف مردمی در مصلای جمعه برگزار شد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 40 سال پیش، حقیقتی که ریشه‌ای قدیمی داشت و از آن غافل شده بودند، برای مردم ایران و نیز دنیا مطرح شد که این حقیقت فراموش‌شده، ولایت بود.

وی با بیان اینکه نبود مدیریت و رهبری موجب بروز مشکلات بسیاری در حوزه‌های مختلف می‌شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در مقطعی حساس، بحرانی و فساد و خرابی حاکم برجهان رخ داد و بحث ولایت را به‌عنوان راه نجات مطرح کرد.

قائم‌مقامی جمهوریت را پدیده ولایت خواند و اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تلاش و توطئه‌های بسیاری برای متوقف کردن ایران و نابودی انقلاب کردند اما نه‌تنها نتوانستند کاری از پیش ببرند بلکه نظام و انقلاب اسلامی قوی‌تر و موفق‌تر شد.

وی از مکر دشمن در استحاله قرار دادن انقلاب و تغییر آن سخن گفت و با بیان اینکه توطئه برداشتن ولایت از نظام جمهوری اسلامی ایران را پایه‌ریزی کردند، از همراهی برخی از انقلابیون قدیمی که به سمت اشرافیت رفتند و از ارزش‌های واقعی انقلاب و اسلام فاصله گرفتند، ابراز تأسف کرد.

قائم‌مقامی به فتنه سال 88 و حیله دشمن و همراهی مزدوران و فتنه گران داخلی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم غیور، ولایت مدار، مسلمان، هوشیار، بصیر و همیشه درصحنه ایران اسلامی در روز 9 دی‌ماه 88 حماسه‌ای کم‌نظیر آفریدند و نقشه دشمنان را بر آب دادند.

در ادامه فرمانده سپاه اقلید اظهار داشت: دی، ماهی باعظمت است که بسیاری از اتفاقات سرنوشت‌ساز نظام جمهوری اسلامی ایران (قیام 19 دی مردم قم، عملیات سرنوشت‌ساز کربلای 4 و 5 و...) در آن رخ داده است.

سیدمحمود جعفری حماسه مردم در 9 دی را یکی از این وقایع مهم است که موجب تثبیت و پایداری بیشتر نظام اسلامی و اثبات پشتیبانی بیش‌ازپیش مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول