اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل آشوریان جهان:

آشوریان به استقبال خود از امام خمینی(ر‌ه) در بهمن ۵۷ افتخار می‌کنند

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار آشوریان این است که روحانیون این اقلیت مذهبی در ورود حضرت امام خمینی(ره) در فرودگاه مهرآباد شرکت داشتند.

آشوریان به استقبال خود از امام خمینی(ر‌ه) در بهمن ۵۷ افتخار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، یوناتن بت کلیا شنبه‌ شب در نشست بصیرت افزایی ایرانیان که در مسجد امام سجاد(ع) شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: بنده یک روستازاده هستم  و در یک خانواده روحانی بزرگ شدم و از هفت و هشت‌سالگی احترام به دوست و همسایه را از پدربزرگم یاد گرفتم.

دبیر کل عاشوریان جهان گفت: افتخار آشوریان این است که روحانیون این اقلیت مذهبی در پیشواز و در ورود حضرت امام خمینی(ره) در فرودگاه بوده است.

وی درباره دیدار حضرت امام با اقلیت‌های مذهبی بیان داشت: در اولین دیدار امام راحل گفت ما همه ملت ایران ید واحد هستیم و با تمام وجود در خدمت نظام هستیم و باید با تمام وجود برای پیشرفت این نظام کارکنیم.

بت کلیا افزود: در دیدار رهبر انقلاب با خانواده شهدای مسیحی، ایشان به‌گونه‌ای رفتار کرد که تعجب همگان را برانگیخت.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به‌عنوان نماینده یکی از اقلیت‌های دینی کشور از حضور در دشت ورامین خوشحال هستم و این را می‌گویم که بعد از پیروزی انقلاب دستاوردهای زیادی داشته است و باید تلاش کنیم در عرصه‌های اقتصادی به استقلال برسیم تا در جهان مقتدرانه برخورد کنیم.

وی تصریح کرد: ایران در جهان کشور دستاوردهای علمی زیادی به دست آورده است و با حمایت از این دستاوردها در عرصه‌های اقتصادی می‌توانیم به استقلال اقتصادی برسیم.

بت کلیا بیان داشت: استکبار و آمریکا نمی‌توانند پیشرفت‌های جوانان کشور را ببیند و این پیشرفت‌های ماند یک خار در چشم دشمنان نظام است.

نماینده اقلیت‌های مذهبی آشوریان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دشمن می‌دانست که این انقلاب پیشرفت می‌کند ولی باز دست به فتنه‌های فراوان می‌زد و اقدام به فتنه‌انگیزی و ایجاد موانع در مسیر انقلاب می‌کرد تا این انقلاب پیشرفت نکنند.

این مسؤول به پیشرفت‌های علمی کشور اشاره کرد و اذعان داشت: دشمن پیشرفت‌های علمی، موشکی و پزشکی کشور را در ثبت اختراعات نمی‌تواند ببیند و این پیشرفت‌ها برای دشمنان نظام و کشورهای غربی خوب نیست و آن‌ها می‌خواهند کشورهای مثل ایران همیشه محتاج آن‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: ابتدای انقلاب در کشور اقدام به برنامه‌ریزی و کشتار و ترور عناصر اصلی نظام کردند و بعد از ترورها جنگ هشت سال دفاع مقدس را به وجود آوردند و بعد از این جنگ دو فتنه  78 و 88 را به راه انداختند تا مردم تا نظام را براندازند.

بت کلیا در ادامه گفت: در کشورهایی که دم از دموکراسی می‌زنند شاهد هستید حاصل انتخابات یک میلیارد دیوانه است که در حال برهم زدن موازنه‌های سیاسی جهان است ولی در کشور ایران حاصل انتخابات کسی نبوده جز فردی که مردم انتخاب کردند.

نماینده آشوریان در مجلس به مشکل اقتصادی مردم از تحریم‌هایی که حاصل استکبار است اشاره کرد و گفت: باید به فکر مشکل اقتصادی مردم باشیم و در کنار آن‌ها قرار گیریم و این مشکلات باید مدیریت شود چراکه می‌شود با مدیریت خوب مشکلات اقتصادی را می‌توان حل کرد.

وی در پایان گفت: استناد ما در برخورد با مسلمانان توافق‌نامه حضرت علی(ع) با مسیحیان است و بیانات حضرت امام خمینی (ره) است و بنده بیانات رهبر انقلاب را در تمام جوامع بین‌المللی اعلام کردم و در همه‌جا نیز اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول