اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

عاملان گروگان گیری پسربچه 7 ساله در شهر زاهدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: گفت: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی عاملان گروگان گیری 2 میلیارد ریالی پسربچه 7 ساله در شهر زاهدان در کمتر از 6 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

عاملان گروگان گیری  پسربچه 7 ساله در شهر زاهدان دستگیر شدند

سردار محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس درزاهدان اظهار کرد: ساعت 13:00ظهر روز گذشته مردی جوان هراسان با تماس با سامانه فوریت های پلیسی 110 یک فقره آدم ربایی در خیابان امام خمینی(ره) شهر زاهدان را اعلام و بلافاصله تیمی ویژه از ماموران زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند. 

وی افزود: در بررسی اظهارات فرد تماس گیرنده که پدر فرد ربوده شده است مشخص شد پسر 7 ساله اش به نام الیاس مقابل منزلش با بچه های دیگر در حال بازی بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید گروگان گرفته شده و آدم ربایان لحظاتی بعد با او تماس گرفته و برای رهایی او مبلغ 2 میلیارد ریال مطالبه کردند. 

سردار قنبری گفت:  با توجه به اهمیت حفظ جان پسربچه ربوده شده، عملیات با هدایت مستقیم رئیس پلیس آگاهی استان توسط سه تیم از ماموران زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی  بصورت نامحسوس و با پشتیبانی عملیاتی  تیم های از ماموران انتظامی شهر زاهدان آغاز شد. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی، روانی بر روی سرنخ های کشف شده ساعت 20:30 دقیقه در یک عملیات کاملاً حساب شده و هماهنگ یکی از آدم ربایان را در آخرین تماس با پدر کودک ربوده شده در حال مکالمه در خیابان آزادی شهر زاهدان در محاصره خود قرار دادند و او را دستگیر و  پسربچه خردسال را به صورت صحیح و سالم رها کردند. 

وی عنوان کرد: در ادامه این عملیات متهم 20 ساله در بازجوئی های به عمل آمده همدست خود را معرفی و تیم های عملیات ویژه پلیس قبل از فرار متهم از شهر زاهدان او را در اقدامی منسجم و ضربتی دستگیر کردند. 

سردار قنبری در پایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد:جزئیات این ماجرا و هدف گروگانگیران در حال بررسی است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول