اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان:

روزانه 51 واقعه ولادت در زنجان ثبت می‌شود

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: روزانه 51 واقعه ولادت در استان زنجان ثبت می‌شود.

روزانه 51 واقعه ولادت در زنجان ثبت می‌شود

سید علی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت وقایع چهار گانه به صورت مستمر توسط اداره کل ثبت احوال استان زنجان انجام می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد کل واقعه ولادت ثبت شده در 9 ماه گذشته از سال ۱۳۹۷ برابر با ۱۴ هزار و ۱۳۲ واقعه بوده است، بیان کرد: تعداد ولادت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع در 9 ماه گذشته از سال‌جاری برابر با ۱۴ هزار و ۶۹ واقعه است.

وی درصد ثبت ولادت در مهلت به ثبت تا یکسال را برابر 99.74 درصد اعلام و خاطر نشان کرد: تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی در 9 ماه گذشته از سال ۱۳۹۷ برابر با ۱۴ هزار و ۳۳ واقعه است.

شفیعی با اشاره به اینکه تعداد ولادت ثبت شده روزانه در 9 ماهه سال ۱۳۹۷ به طور متوسط برابر با ۵۱ مورد واقعه ولادت بوده است، ادامه داد: به طور تقریبی در هر یک ساعت دو واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد موالید پسر در 9 ماهه سال ۱۳۹۷ برابر با ۷ هزار و ۳۱۲ واقعه بوده است، عنوان کرد: تعداد موالید دختر در 9 ماهه ۱۳۹۷ برابر با ۶ هزار و ۸۲۰ واقعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت جنسی پسر به دختر در 9 ماه گذشته از سال‌جاری برابر با ۱۰۷ است، خاطر نشان کرد: این بدان معنا است که به ازای ثبت تولد هر ۱۰۰ دختر ، تولد ۱۰۷ پسر به ثبت رسیده است.

شفیعی با بیان اینکه در 9 ماه گذشته از سال‌جاری 9 هزار و 448 واقعه تولد در شهرهای زنجان ثبت است، اضافه کرد: ثبت 4 هزار و 684 واقعه ولادت نیز در روستاهای زنجان به ثبت رسیده است.

 

*ثبت 3 هزار واقعه وفات در زنجان

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد وفات جاری ثبت شده در 9 ماه گذشته از ۱۳۹۷ برابر با ۳ هزار و ۶۱۷ واقعه است، خاطر نشان کرد: تعداد فوت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع در 9 ماهه ۱۳۹۷ برابر با ۳ هزار و ۶۶۳ واقعه است.

وی با اشاره به اینکه درصد ثبت در مهلت به ثبت تا یکسال برابر 99.51 درصد است، اظهار کرد: تعداد فوت ثبت شده در مهلت قانونی در 9 ماهه ۱۳۹۷ برابر با ۳ هزار و ۶۴۵ واقعه است.

شفیعی با اشاره به اینکه تعداد فوت جاری ثبت شده روزانه در 9 ماهه ۱۳۹۷ به طور متوسط برابر با ۱۳ مورد واقعه وفات است، عنوان کرد: به طور تقریبی در هر دو ساعت یک واقعه وفات در استان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع وفات‌های ثبت شده در استان زنجان 2 هزار و 275 واقعه وفات در شهر زنجان ثبت شده است، بیان کرد: یک هزار و 342 واقعه فوت نیز در روستاهای زنجان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/73009/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول