اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

سیداحمد موسوی

کج سلیقگی یا غیبت معنادار در مراسم 9 دی بوشهر / آقای استاندار؛ لطفا به صف مردم بپیوندید

این برای اولین بار نیست که استاندار بوشهر در بزرگداشت این حماسه بزرگ غیبت می کنند. سال گذشته نیز عبدالکریم گراوند غایب بزرگ این مراسم در مرکز استان بود.

کج سلیقگی یا غیبت معنادار در مراسم 9 دی  بوشهر / آقای استاندار؛ لطفا به صف مردم بپیوندید

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در حالی در مصلی جمعه شهر بوشهر برگزار شد که خبری از عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر نبود.

این برای اولین بار نیست که استاندار بوشهر در بزرگداشت این حماسه بزرگ غیبت می کنند. سال گذشته نیز عبدالکریم گراوند غایب بزرگ این مراسم در مرکز استان بود.

اما سوالی که در ذهن مردم به وجود می آید این است که استاندار و مجموعه استانداری بوشهر در این روز کجا حضور داشته اند؟! برای پاسخ بهتر به این سوال باید دو رویدادی که هم زمان در این روز(9 دی) اتفاق افتاده را بررسی کرد:

رویداد اول: متاسفانه باب شده است استاندار بوشهر در دوساله اخیر و در آستانه مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه به تهران سفر می کند. علاوه بر استاندار بوشهر،  برخی استانداران دیگر هم عدم حضور خود را سفر به تهران اعلام کرده اند!  چه لزومی دارد که در روزی که مردم با خروش خود ندای مرگ بر فتنه گران داخلی و خارجی را  در سراسر کشور سر می دهند، استانداران به جای اینکه به عنوان نماینده دولت در کنار مردم استان خود ندای مرگ بر فتنه گر سر دهند، درگیر جلسات پایتخت نشینان می شوند؟!

رویداد دوم : هشتم دی،  آئین تودیع و معارفه مدیران شرکت آب و فاضلاب استان در بوشهر در روز 9 دی اطلاع رسانی می شود. به دلیل همزمانی دو مراسم در روز نهم دی، برخی از مسؤولان دولتی و دستگاه های اجرایی در مراسم تودیع و معارفه حضور پیدا می کنند!

مقام معظم رهبری درباره 9 دی فرمودند: «9 دی حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم  و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و نهم دی یکی از این قله‌های فراموش‌نشدنی است». با توجه به اهمیت گرامیداشت 9 دی و تکریم آن، ظاهرا مراسم 9 دی در اولویت های استانداری بوشهر نبوده است!

با در نظر گرفتن این دو سوال مهم که « چرا باید هم زمان با این روز مهم، آقای استاندار مثل سال گذشته به پایتخت سفر کند و دیگری اینکه چرا باید هم زمان با این مراسم ، مراسمی دیگری از سوی استانداری برگزار شود» می توان به ارتباط این دو موضوع و عدم حضور برخی از مدیران دولتی به ویژه مجموعه استانداری بوشهر در مراسم بزرگداشت حماسه مردم در نهم دی پی برد؛ هر چند که مردم بصیر و آگاه بوشهر با حضور گرم و انقلابی خود بار دیگر حماسه آفریدند.

آیا وقت آن نرسیده است که مسؤولان دولتی هم به صف مردم بپیوندند؟!

یادداشت: سیداحمد موسوی

انتهلای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول