اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

سرویس و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت

کاربران دستگاه‌های تصفیه آب خانگی پس از مدتی به تعویض قطعات و یا تعویض انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب نیاز پیدا می‌کنند. در حال حاضر برندهای مختلفی از قطعات و فیلترها در بازار وجود دارد که دارای کیفیت‌های مختلفی هستند و نمی‌توان به راحتی به آن‌ها اعتماد کرد.

سرویس و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت

کاربران دستگاه‌های تصفیه آب خانگی پس از مدتی به تعویض قطعات و یا تعویض انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب نیاز پیدا می‌کنند. در حال حاضر برندهای مختلفی از قطعات و فیلترها در بازار وجود دارد که دارای کیفیت‌های مختلفی هستند و نمی‌توان به راحتی به آن‌ها اعتماد کرد. بنابارین بهتر است محصولات مورد نیاز خود را از نمایندگی‌های معتبر و حتی الامکان وارد کننده اصلی خریداری کنید. این مراکز فروش قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی را با شرایط و تخفیف‌های ویژه انجام می‌دهند؛ زیرا محصولات را به طور مستقیم و بدون واسطه عرضه می‌کنند. شرکت راد گستر نوین یکی از مراکز فروش قطعات تصفیه آب در ایران است که محصولات آن اورجینال و ساخت شرکت تولید کننده برند هستند. در این مطلب درباره انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب و خدمات شرکت راد گستر نوین توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب 

به طور کلی مدل‌های مختلف دستگاه تصفیه آب از تعداد فیلترهای متفاوتی استفاده می‌کنند. اما معمولا کارکرد این فیلترها و نام آن‌ها یکسان است. انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به طور خلاصه عبارتند از: فیلتر پلی پروپیلن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران، فیلتر کربن خطی، فیلتر مواد معدنی، فیلتر قلیایی یا آلکالاین و فیلتر فرابنفش. این فیلترها ممکن است به طور کامل در همه دستگاه‌های تصفیه آب استفاده نشوند و برخی دستگاه ها تنها بعضی از این فیلترها را در خود دارند. هرچه که تعداد فیلترهای به کار رفته در دستگاه بیشتر باشد، کیفیت آب تصفیه شده توسط دستگاه بیشتر خواهد بود.  

تعویض فیلتر تصفیه آب سافت واتر soft water 

برای تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب سافت واتر ابتدا باید به مدل دستگاه توجه داشت. اولین و مهم‌ترین نکته برای تعویض فیلتر soft water آن است که فیلتر نو متناسب با مدل دستگاه انتخاب شده باشد؛ در غیر اینصورت ممکن است با دستگاه مطابقت نداشته باشد و یا از عملکرد خوبی برخوردار نباشد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر در مدل‌های مختلف از 3 تا 8 مرحله ای تولید می‌شود که در دستگاه‌های 8 مرحله ای تمام فیلترها به کار می‌روند. زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی نیز بسته به نوع فیلتر متفاوت است؛ فیلترهای پلی پروپیلن، کربن پودری و کربن خطی معمولا در یک بازه زمانی 6 ماهه باید تعویض شوند. این در حالی است که مدت زمان مطلوب تعویض فیلتر ممبران 12 تا 18 ماه در نظر گرفته شده است. البته میزان سختی آب نیز در تعویض فیلتر ممبران متفاوت است به طوری که در برخی مناطق می‌توان در هر 24 ماه یکبار تعویض را انجام داد.

تعویض فیلتر تصفیه آب سی سی کا   cck 

یکی از مزیت‌های دستگاه‌های تصفیه آب سی سی کا آن است که در بیشتر مدل‌های دستگاه چراغ و آلارمی وجود دارد که به کاربران فرا رسیدن زمان تعویض فیلتر را نشان می‌دهد. بنابراین در این مدل ها می‌توان تعویض فیلتر تصفیه آب سی سی کا cck را پس از مشاهده این آلارم انجام داد. از آنجایی که این کار به صورت هوشمند انجام می‌شود، کاربران باید تاریخی را که در اقدام به تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا نموده اند، در دستگاه ذخیره کنند. در حالت معمول بیشتر دستگاه‌های تصفیه آب سی ‌سی‌ کا 2 یا 3 محفظه دارند که فیلترها به صورت عمودی در آن قرار می‌گیرند و عمل تعویض نیز از طریق همین محفظه ها انجام خواهد گرفت.

تعویض فیلتر تصفیه آب آکوا پرو AquaPro 

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو  نیز همانند تعویض فیلترهای تصفیه آب soft water انجام می‌گیرد و بسته به مدل دستگاه و تعداد فیلترهای مورد استفاده، از فیلترهای مختلف استفاده می‌شود که زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی نیز در بخش‌های قبلی مورد اشاره قرار گرفته است. روش کار دستگاه آکوا پرو Aquapro اسمز معکوس است. در مدل آکوا پرو 6 مرحله ای فیلترهای پلی پروپیلن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران، فیلتر کربن خطی و فیلتر مواد معدنی به کار رفته‌اند که همانند تعویض فیلتر آب تصفیه کن های دیگر برندها تعویض می‌شوند.

قیمت قطعات دستگاه تصفیه آب 

قیمت قطعات دستگاه های تصفیه آب در نسبت با مدل محصول و نوع قطعه متفاوت است. اما به طور کلی قطعاتی که ممکن است در یک دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به تعویض پیدا کنند عبارتند از: پمپ تصفیه آب خانگی، مخزن دستگاه تصفیه آب، شیر برداشت آب تصفیه، آداپتور برق و ناخالصی سنج (TDS متر). لازم به ذکر است که قیمت قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی در صورتی که از نمایندگی اصلی یعنی شرکت راد گستر نوین خریداری شوند، نسبت به قیمت‌های روز بازار بسیار ارزان‌‌تر خواهند بود.

برای اطلاع از قیمت سرویس و تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی لطفا به آدرس https://goo.gl/HH7AEj مراجعه نمایید.

قیمت و هزینه تعویض فیلتر آب تصفیه کن 

مهم‌ترین دغدغه کاربران دستگاه‌های تصفیه آب خانگی قیمت و هزینه تعویض فیلتر آب تصفیه کن است. باید گفت که قیمت فیلترهای تصفیه آب در مقایسه با سایر لوازم خانگی چندان بالا نیست. به خصوص اینکه گاهی این فیلترها در قالب یک پک معین عرضه می‌گردند که در این پک سه، چهار و یا شش فیلتر با هم به فروش می‌رسند. برخی مواقع نیز تمام فیلترهای دستگاه در یک پک به صورت یکجا به فروش می‌رسند که قیمت تمام شده آن‌ها نسبت به زمانی که قرار باشد به صورت تکی خریداری شوند، بسیار کمتر است. بنابراین هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب از طریق خرید پک ها بسیار به صرفه‌‌تر خواهد بود.

فروش، پشتیبانی و سرویس دستگاه‌های تصفیه آب 

شرکت راد گستر نوین وارد کننده اصلی دستگاه‌های تصفیه آب اصل تایوانی و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب در ایران است که محصولات خود را به روش‌های مختلف تلفنی، حضوری و اینترنتی به فروش می‌رساند. کلیه محصولات شرکت دارای گارانتی طلایی یک ساله هستند و از خدمات پس از فروش و پشتیبانی مادام العمر برخوردارند. شرایط خرید از راد گستر نوین و فروش، پشتیبانی و سرویس دستگاه‌های تصفیه آب بسیار آسان در نظرگرفته شده است؛ به طوری که امکان خرید هم به صورت نقد و هم اقساط امکان پذیر است. ضمن آن که کلیه محصولات خریداری شده به صورت رایگان ارسال و نصب خواهند شد. در صورتی که قصد خرید دستگاه و یا قطعات و فیلترها را دارید، می‌توانید به سایت شرکت راد گستر نوین مراجعه کرده و یا با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا در اسرع وقت به سفارشات شما رسیدگی کنند و یا به سوالاتتان پاسخ دهند.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول