اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

معاون آموزش و پرورش بویراحمد خبر داد

تکریم ۹۹ درصد معلمان بازنشسته مقطع ابتدایی بویراحمد

معاون آموزش و پرورش بویراحمد گفت: برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد معلمان پایه ابتدایی تکریم شدند.

تکریم ۹۹ درصد معلمان بازنشسته مقطع ابتدایی بویراحمد

آناهیتا مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: آموزش ابتدایی به عنوان پایه و اساس آموزش و پرورش نقش مهمی در یادگیری و یاددهی دانش‌آموزان برای تحصیل علم و دانش دارد که باید معلمان با شناخت دقیق در راه تعلیم و تربیت گام بردارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نظارت مستمر بر فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس را از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش بویراحمد دانست و عنوان کرد: سال تحصیلی جاری 9 کارگاه آموزشی در شش پایه تحصیلی دوره ابتدایی در راستای توانمند سازی نیروی انسانی و دانش افزایی معلمان برگزار شده است.

مردایان افزود: در این کارگاه‌های آموزشی که از اساتید مجرب استفاده می‌شود معلمان دوره ابتدایی با آخرین روش‌ها و فنون تدریس آشنا می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه  استراتژی آموزش و پرورش ارتقاء کیفیت آموزشی در سایه برنامه محوری است گفت: دوره ابتدایی از نظر کمی و کیفی مهم است که از لحاظ کمی بیشترین آمار دانش‌آموزان مربوط به  این دوره است و از لحاظ کیفی دوره ابتدایی نقش تاثیر گذاری در شکل‌گیری شخصیت دانش آموزان در ابعاد مختلف دارد.

 مرادیان با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش  در جامعه گفت: آموزش و پرورش کارخانه تولید فکر و اندیشه است و مدارس ابتدایی مروج اخلاق هستند و در این زمینه  نقش کلیدی دارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از تشکیل کار گروه‌های کیفیت بخشی آموزشی در آموزش و پرورش شهرستان خبر داد و گفت: این کار گروه‌ها مرکب از رئیس و کارشناسان اداره و نمایندگان معلمان، مدیران و انجمن اولیاء  و مربیان است که به عنوان ناظر حضور دارند.

وی سرکشی مداوم و رصد آموزشی مدارس ابتدایی در سطح شهرستان را یادآور شد و گفت: در طول سال تحصیلی برنامه‌های کیفیت بخشی نیز در سطح مدارس اجرا می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: در شهرستان بویراحمد قریب به 35 هزار دانش آموز در حوزه ابتدایی مشغول تحصیل هستند که 1500 معلم آموزش آنها را در 300 آموزشگاه بر عهده دارند.

 مرادیان مدیریت برنامه محور  بر مبنای قانون و رعایت عدالت را اساس کار حوزه آموزش ابتدایی دانست و گفت: امسال سازماندهی معلمان در آموزش و پرورش بویراحمد بر اساس امتیاز انجام گرفت و تلاش کردیم در این زمینه حقی از کسی ضایع نشود.

مرادیان گفت: با تاکید مدیر آموزش و پرورش مبنی بر تکریم معلمان برای اولین بار بیش از 99 درصد معلمان پایه ابتدایی که در آستانه بازنشستگی قرار داشتند برای همه آنها ابلاغ مدیر و یا معاونت صادر شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از معلمان خواست با احساس مسئولیت و وظیفه شناسی در راه تربیت فرزندان خوب این دیار بیش از گذشته همت کنند.

مرادیان در ادامه با بیان اینکه سرنوشت فردای ایران اسلامی  به دست افرادی چون مدیران و معلمان آموزش ابتدایی است که مسئول پرورش نوآموزان ما  در اقصی نقاط این دیار هستند خاطرنشان کرد: اگر ما خواهان جامعه‌ای مسئولیت پذیر، قانونمند ، اهل مدارا و گفت و گو هستیم باید به مقطع ابتدایی بیش از گذشته توجه کنیم.

 وی در پایان با تقدیر و تشکر از همه معلمان خدوم و زحمتکش در حوزه آموزش ابتدایی گفت: آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از همه ظرفیت‌ و پتانسیل‌ها برای بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی استفاده  خواهد کرد و در این زمینه از نظرات سازنده  همه همکاران برای آموزش بهتر دانش آموزان استقبال می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول