اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

گرامی مقدم در گفت‌وگو با فارس:

انحلال احزاب اصلاح‌طلب در یک مجمع را قبول نداریم

سخنگوی حزب اعتمادملّی با اظهار بی‌اطّلاعی از طرح تشکیل مجمع اصلاح‌طلبان و ادغام احزاب اصلاح‌طلب در آن، می‌گوید ما چنین چیزی را قبول نداریم.

انحلال احزاب اصلاح‌طلب در یک مجمع را قبول نداریم

اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملّی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس در واکنش به اظهارات محمود میرلوحی مبنی بر منحل شدن احزاب اصلاح‌طلب در مجمعی به نام مجمع اصلاح‌طلبان گفت: هیچ بحثی در این باره در شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مطرح نشده و اگر کسی چنین سخنی را مطرح کرده، نظر شخصی بوده و ما آن را قبول نداریم.

وی با بیان اینکه ما معتقد هستیم احزاب سیاسی باید فعالیت خودشان را به اندازه وسع‌شان داشته باشند، گفت: حضور ما به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب در شورای‌عالی سیاست‌گذاری، صرفاً‌ برای انسجام اصلاح‌طلبان است نه ادغام در سایر احزاب.

عضو حزب اعتماد ملّی افزود: شورای مرکزی اعتماد ملّی در سال ۹۵ مصوب کرده است که این حزب با حفظ هویت و استقلال خود با شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان همکاری داشته باشد. این مصوبه کماکان به قوّت خود باقی است.

گفتنی است محمود میرلوحی، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اخیراً گفته است: «شورای عالی اصلاح‌طلبان به دنبال ایجاد یک حزب به نام مجمع اصلاح‌طلبان است؛ اما نه با ویژگی احزاب کنونی. اصناف و احزاب گوناگونی مثل صنف معلمان، کارگران، پزشکان و دانشجویان یا احزابی مثل اتحاد ملت، کارگزاران، اعتماد ملی یا مردم‌سالاری وجود دارد و هدف شورای‌عالی اصلاح‌طلبان این است که همه این احزاب در حزب مجمع اصلاح‌طلبان مستحیل شوند».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول