اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

سردار جوانی در اصفهان:

دشمن درصدد سرپوش‌گذاری بر دستاوردهای کشور است/ انقلاب نبود ما هم گاو شیرده شده بودیم

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن درصدد سرپوش گذاشتن بر روی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دشمن درصدد سرپوش‌گذاری بر دستاوردهای کشور است/ انقلاب نبود ما هم گاو شیرده شده بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار یداله جوانی صبح امروز در گردهمایی فرهنگیان بسیجی استان اصفهان با موضوع تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی اظهار کرد: شاید این سؤال پیش آید که در 40 سال اخیر در مورد دستاوردهای انقلاب زیاد صحبت شده و چه ضرورتی دارد دوباره این مسائل را مطرح کنیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دشمن درصدد سرپوش گذاشتن روی دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: تلاش دشمن این است که با بزرگ‌نمایی مشکلات، نارسایی‌ها، کمبودها، بیکاری، گرانی و تورم، صحنه‌های مأیوس‌کننده‌ای برای جوانان ترسیم کند.

وی گفت: دشمن با دروغ‌پراکنی درصدد است اینگونه القا کند که اگر انقلاب نشده بود ایران 50 سال جلوتر بود و می‌خواهد نسل انقلاب را دچار فراموشی و نسبت به انقلاب بدبین کند.

جوانی خاطرنشان کرد: انکار مشکلاتی همچون بیکاری، گرانی و تورم کار درستی نیست اما آیا در هیچ کدام یک از کشورهای جهان این مشکلات وجود ندارد؛ دشمن می‌خواهد به جوانان القا کند که جمهوری اسلامی ناکارآمد است و پدران ما اشتباه کردند که انقلاب کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر این که حفظ نظام از اوجب واجبات است، اذعان داشت: ترامپ اعتراف کرد که داعش را آمریکا ایجاد کرده و تاکنون 7 هزار میلیارد دلار در جنگ‌های خاورمیانه خرج کرده‌ و هیچ دستاوردی نداشته‌اند.

وی با بیان این که به گفته ترامپ با این هزینه می‌توان دو بار آمریکا را از نو ساخت، تصریح کرد: امروز آمریکا دچار سخت‌ترین گرفتاری‌های اقتصادی، فقر، محرومیت و بیکاری شده است؛ یکی از دلایل رأی آوردن ترامپ وعده خروج از سوریه و پایان جنگ‌های این کشور در خاورمیانه بود.

جوانی عنوان داشت: دشمن امروز با فشارهای خود در حال برجسته‌سازی مشکلات اقتصادی است؛ وقتی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان گفته نشود دیگر از جوان 20 ساله انتظاری نیست.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: برخی می‌گویند افزایش تعداد دانشگاه‌ها، سدها و جاده‌ها پس از انقلاب دستاورد محسوب نمی‌شود و حکومت پهلوی هم می‌توانست این اقدامات را انجام دهد، این در حالی است که هنر انقلاب اسلامی این بود که عزت، استقلال و آزادی مردم را ایجاد کرد.

وی با بیان این که اقتدار ایران در دوره جمهوری اسلامی با پیش از انقلاب غیر قابل مقایسه است، یادآور شد: ایران در حال حاضر در منطقه و جهان با عزت و اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده است اما دشمن باز هم درصدد بدبین‌سازی جوانان نسبت به جمهوری اسلامی است.

جوانی با بیان این که فساد کنونی کشور ناشی از عدم اجرای آموزه‌های انقلابی است، تأکید کرد: نخستین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که ملت ایران را از چنگال آمریکا خارج کرد و به مردم استقلال و عزت داد؛ اگر انقلاب نشده بود، مثل عربستان تحت سلطه آمریکا و «گاو شیرده» بودیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: امروز ملت ایران استقلال دارد و روی پای خود ایستاده است؛ باید برای جوانان تبیین کرد که آیا شما هم دوست داشتید گاو شیرده باشید، به گفته عوامل رژیم پهلوی پیش از انقلاب، 60 هزار نیروی آمریکایی در ایران از پول نفت آقایی می‌کردند و در تمامی تشکیلات ما نفوذ داشتند.

وی ادامه داد: مردم‌سالاری دینی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ایران را در مسیر پیشرفت قرار داده است؛ اربابان قدیم می‌گفتند رعیت همیشه باید رعیت باشد و نظام سلطه هم می‌گوید باید در فناوری، علم، صنعت و دیگر دستاوردها محتاج باشد.

جوانی عنوان کرد: ایران پس از انقلاب اسلامی پیشرفت واقعی کرد و اساس پیشرفت را به دست آورد؛ تفاوت رژیم پهلوی با نظام جمهوری اسلامی این بود که سرسپردگان حاکم بر ملت ایران می‌گفتند ایرانی یک آفتابه هم نمی‌تواند بسازد اما امام خمینی(ره) آمد تا بگوید ایرانی می‌تواند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: هنر جمهوری اسلامی این است که طی 40 سال فشار، تحریم، توطئه و جنگ توانست پیشرفت کند؛ مستکبران پیش از انقلاب اسلامی با سر کار گذاشتن حاکمان نالایق بر مردم ایران، به مهندسان، مشاوران و طراحان بیگانه در کشور جایگاه‌ می‌دادند.

وی با بیان این که سهم تولید ایران پیش از انقلاب اسلامی یک‌دهم درصد بوده است، خاطرنشان کرد: مستند بر آمارهای بین‌المللی سهم ایران در تولید علم 20 برابر شده است و این اتفاق بزرگی است که مبتنی بر استقلال و دفع دست بیگانگان است.

وی افزود: جمهوری اسلامی رتبه نخست سرعت تولید علم در جهان را دارد؛ دشمن با بزرگ‌نمایی گرانی و مشکلات اقتصادی بر روی همه دستاوردهای انقلاب اسلامی سرپوش می‌گذارد و به جوانان این‌گونه القا می‌کنند که پیش از انقلاب گرانی و مشکلات اقتصادی نبوده است.

جوانی با بیان این که نیروگاه هسته‌ای تهران در حوزه تولید رادیودارو با سوخت 20 درصد است، بیان داشت: بخش مهمی از چرخه سوخت هسته‌ای کشور در بخش UCF اصفهان و غنی‌سازی آن در سایت هسته‌ای نطنز است؛ جمهوری اسلامی بدون استقلال نمی‌توانست به دانش هسته‌ای برسد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دستاورد انقلاب «باور نیروهای جوان» است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی با تمام محدودیت‌ها و فشارها نخستین ماهواره خود را با ماهواره‌بر ایرانی با موفقیت به فضا پرتاب کرد.

وی اذعان داشت: علی‌رغم خیانت، شیطنت، کارشکنی و نفوذ برای جلوگیری از کار مخترعان و مکتشفان، پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم به طوری که ایران توانسته نخستین داروی گیاهی مقابله با بیماری ایدز در جهان را تولید کند.

جوانی اضافه کرد: ایران در ردیف 4 قدرت برتر موشکی جهان است که نشان از توانمندی ملت ایران برای دفاع از خود است؛ دستاورد جمهوری اسلامی این است که امنیت اجاره‌ای و با تکیه بر بیگانه ندارد و روی پای خود ایستاده است، جوان ایرانی باید به این دستاورد ببالد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که مخالفان داخلی نظام نمونه‌هایی از تصرف دشمن هستند، ابراز داشت: پیش از انقلاب اسلامی اگر ارزانی بود، مردم هم درآمد و نقدینگی چندانی نداشتند؛ دستاورد انقلاب اسلامی این بود که ایران را از کمک کردن به ظالمی همچون رژیم صهیونیستی به کمک کردن به ملت مظلوم جهان تبدیل کرد.

وی با بیان این که امکانات ایران پیش از انقلاب اسلامی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داشت، ادامه داد: جمهوری اسلامی با قدرت و اقتدار خود جهان اسلام را هم قدرتمند کرده است؛ امروز ایران دومین تولیدکننده بیودیزل و هشتمین کشور تولیدکننده اورانیوم 20 درصد است.

جوانی با بیان این که پیشرفت‌های ایران در پرتو استقلال و متکی بر شعار «ما می‌توانیم» به دست آمده است، گفت: شرکت هواپیماسازی جمهوری اسلامی(هسا) در اصفهان قرار دارد و مستقل از بیگانگان نخستین کشور تولیدکننده پهپاد در جهان است.

انتهای پیام/63056/ی30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول