اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

رئیس ثبت احوال شهرضا خبر داد

امیرحسین و فاطمه در صدر نام‌های شهرضایی‌ها

رئیس اداره ثبت احوال شهرضا گفت: امیرحسین، امیرعلی و امیرعباس و فاطمه، رها و حلما به ترتیب بیشتر فراوانی نام پسر و دختر در شهرضا بوده است.

امیرحسین و فاطمه در صدر نام‌های شهرضایی‌ها

علیرضا صدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به آمار 9 ماهه ولادت در سال 97، اظهار داشت: در این مدت یک هزار و 701 ولادت در شهرضا ثبت شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته هزار و 814 ولادت بوده و با کاهش روبه‌رو بوده‌ایم.

رئیس اداره ثبت احوال شهرضا با بیان این‌که در 9 ماهه سال 97 در شهرضا 613 وفات ثبت شده است، افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته 662 واقعه بوده که وفات در 9 ماهه امسال با کاهش داشته است.

وی با اشاره به آمار ازدواج در 9 ماهه سال 97 در شهرضا گفت: در این مدت 844 واقعه ازدواج در شهرضا ثبت شده که نسب به مدت مشابه سال گذشته 975 واقعه بوده با کاهش روبه‌رو بوده است.

صدری با بیان این‌که به دلیل نبود دفتر طلاق در شهرضا آمار این واقعه را نداریم، بیان کرد: دفتر طلاق در شهرضا هنوز ایجاد نشده و در دست پیگیری و اقدام است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرضا با اشاره به فراوانی نام دختر و پسر در 9 ماهه سال 97 در شهرضا، تصریح کرد: امیرحسین، امیرعلی و امیرعباس و فاطمه، رها و حلما به ترتیب بیشتر فراوانی نام پسر و دختر در شهرضا بوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به صدور کارت ملی هوشمند در شهرضا، خاطرنشان کرد: تعداد واجدان شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در شهرضا 128 هزار نفر هستند و تاکنون برای96 هزار نفر از مردم شهرضا کارت ملی هوشمند صادر شده است.

صدری با اشاره به این‌که برای 70 درصد از مردم شهرضا کارت ملی هوشمند صادر شده و 30 درصد از مردم هنوز اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند نکرده‌اند، عنوان کرد: کارت هوشمند ملی یک تراشه دارد که اطلاعات در آن ذخیره شده و تمام کارت‌های شناسایی موجود در این کارت تجمیع خواهد شد.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان شهرضا با بیان این‌که کارت ملی قدیم تا آخر امسال بیشتر اعتبار ندارد و قابل تمدید هم نیست، ادامه داد: از سال آینده اطلاعات کارت شناسایی قدیمی از سیستم حذف می‌شود و ادارات و نهادهای دولتی و بانک‌ها دیگر کارت شناسایی قدیم را قبول نمی‌کنند.

انتهای پیام/63101/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول