اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمان

امام جمعه کرمان:

برخی با عناوین دفاع از حقوق زن به دنبال اهداف سیاه هستند

امام جمعه کرمان گفت: برخی با عناوین مختلف از جمله دفاع از حقوق زن به دنبال اهداف سیاه خود هستند و موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها جزئی از این توطئه است.

برخی با عناوین دفاع از حقوق زن به دنبال اهداف سیاه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تأکید بر اینکه باید مراقب باشیم تا در پیشگاه خداوند راهی که رضایت خدا در آن است، انتخاب کنیم در ارتباط با بحث معاد و قیامت اظهار داشت: اگر تاریخ بشر را بررسی کنیم از زمان‌های قدیم و دوردست ادله و شواهد وجود دارد که بشر به قیامت معتقد بوده است و معاد و عالم پس از مرگ را قبول داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه یک موجود کوچک در این عالم در درون خود یک محکمه‌ای دارد و محکمه عالم فراتر از محکمه‌ای است که درون هر کدام از ما قرار دارد، بیان کرد: باید به این امر توجه کنیم که در بین اصول دین اصل توحید و معاد جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد و حتی زیربنای اصول و فروع دیگر است.

وی با بیان اینکه معاد بحث جدی همه مسلمانان و همه ادیان الهی است، عنوان کرد: محکمه‌ای که قرار است همه در آن حاضر شویم و اعمال ما در آن رسیدگی شود دارای ویژگی‌هایی است که در قرآن بیان شده و در آن کسی نمی‌تواند جای کسی بنشیند.

علیدادی‌سلیمانی با یادآوری قیام 19 دی مردم قم بیان کرد: قیام مردم قم در دفاع از امام خمینی (ره) شکل گرفت و چشم طاغوت را کور کرد و پس از آن روند پیروزی‌های انقلاب شتاب بیشتری به خود گرفت.

وی به موضوع کشف حجاب در زمان رضاخان اشاره و اظهار کرد: آغاز کشف حجاب از دوران قاجار بود و روشنفکران ایرانی غرب زده بخشی دیگر از این طرح را پیاده کردند و تکمیل این پروژه توسط رضا خان به صورت رسمی اعمال شد.

امام جمعه کرمان استفاده اجباری خانم‌ها از کلاه را یکی از مراحل کشف حجاب در ایران برشمرد و گفت: در چنین شرایطی بستر برای رضاخان فراهم شد تا قانون کشف حجاب را اعلام کند و همزمان با آغاز مبارزات مردم، جدی‌تر با موضوع برخورد شد.

علیدادی‌سلیمانی با تأکید بر اینکه نظام آموزشی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید مراقب حرکت خزنده و خطرناک ترویج برهنگی باشند، گفت: برخی امروز در فضای مجازی دنبال ترویج بدحجابی‌ها هستند و تلاش می‌کنند این امر را ترویج کنند لذا باید مجموعه‌های فرهنگی در این زمینه مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه برخی با عناوین مختلف از جمله دفاع از حقوق زنان به دنبال برنامه‌ها و اهداف سیاه خود هستند، تصریح کرد: حضور زنان در ورزشگاه‌ها شأن زن را زیر سؤال می‌برد و این جزئی از این توطئه است.

امام جمعه کرمان با اشاره به پیروزی‌های انقلاب اسلامی در سطح بین‌الملل افزود: امروز رئیس‌جمهور ابرقدرت دنیا به صورت مخفی وارد عراق می‌شود و عقب‌نشنی آنها از منطقه را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول