اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

معاون حقوقی معاونت فرهنگی سپاه:

آمریکا همچنان در ضربه زدن به انقلاب ناکام است/طراحی‌های نظام سلطه با یک جمله رهبری شکست می‌خورد

معاون حقوقی معاونت فرهنگی سپاه با بیان اینکه آمریکا تا به امروز با هزاران برنامه هنوز از ضربه زدن به انقلاب ناکام مانده است، یادآور شد: رئیس جمهور رژیم اشغالگر قدس بارها این مطلب را به زبان آورده که همه اندیشمندان، سیاستمداران، فرهیختگان و ...را در اتاق طرح و فکر جمع کردیم و برنامه‌هایی علیه ایران طراحی شد اما تنها با یک جمله رهبر ایران همه طرح‌ها شکست می‌خورد.

آمریکا همچنان در ضربه زدن به انقلاب ناکام است/طراحی‌های نظام سلطه با یک جمله رهبری شکست می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی جمشیدی در سلسله نشست‌های بصیرتی شهر پردیسان که در مسجد امام موسی کاظم(ع) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد با اشاره به نزدیک شدن به چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به لحاظ ساخت حقوقی و حقیقی با همه انقلاب‌های بشری متفاوت است.

وی با بیان این که بررسی ماهیت انقلاب‌هایی که در اعصار اخیر رخ داده اند با انقلاب اسلامی متفاوت است، دلیل این تفاوت را تفکر، اندیشه، باورها و اعتقادات رهبران و پیروان انقلاب دانست و افزود: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی رهبر انقلاب ذره‌ای از اهداف آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی کوتاه نیامده و دقیقا در همان مسیر انقلاب، مردم و امت را هدایت کرده است.

معاون حقوقی معاونت فرهنگی سپاه ادامه داد: انقلاب سرچشمه ای از بعثت خاتم الانبیا و نویدی برای انقلاب جهانی خاتم الاوصیاء است و نقطه آغازین دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی نیز در همین نقطه است که انقلاب اسلامی انقلابی الهی است که رهبر آن بر خلاف رهبران کشورهای غربی مرجع تقلید، امام و عالم عادل است و به همین دلیل 40 سال یک تنه در مقابل همه عالم ایستاده است.

وی با اشاره به شجاعت و آزادگی امام (ره) در برابر سلطه گران افزود: در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی وقتی دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را به تصرف در آوردند رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای در مقابل عدم آزادی اعضای سفارتخانه، ایران را تهدید نظامی می‌کرد و امام در پاسخ فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

جمشیدی با تاکید بر اینکه آمریکا تا به امروز با هزاران برنامه هنوز از ضربه زدن به انقلاب ناکام مانده است، یادآور شد: رئیس جمهور رژیم اشغالگر قدس بارها این مطلب را به زبان آورده که همه اندیشمندان، سیاستمداران، فرهیختگان و ...را در اتاق طرح و فکر جمع کردیم و برنامه‌هایی علیه ایران طراحی شد اما تنها با یک جمله رهبر ایران همه طرح‌ها شکست می‌خورد.

وی افزود: جوانان باید تاریخ انقلاب اسلامی را بخوانند و بدانند در دوران دفاع مقدس توان تولید سیم خاردار را هم نداشتیم؛ همه یگان‌ها و توپخانه‌های زرهی و سایر ادوات سبک و سنگین با غنیمت گیری از جبهه مقابل تامین و سپس سازمان دهی می‌شد اما امروزه همه سلاح‌های مورد نیاز برای دفاع پیروزمندانه امت اسلامی را در داخل کشور طراحی و به تولید انبوه می‌رسانیم.

وی دلیل همه فریادهای دشمن درباره فناوری های موشکی ایران را نشانه ترس دانست و در ادامه افزود: انقلاب اسلامی از روزهای ابتدایی آن که توسط امام (ره) در سال 1341 آغاز شد با نظام سلطه پنجه در پنجه شد.

معاون حقوقی معاونت فرهنگی سپاه بیان کرد: زمانی فرا رسید که تک تک امت اسلامی همانند امام(ره) فکر می‌کردند تا جایی که امام فرمودند «با دلی آرام و قلبی مطمئن از خدمت خواهران و برادران مرخص می‌شوم»؛ زیرا مطمئن بود امتی ساخته است که دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند «آینده انقلاب، آینده‌ای روشن است»، افزود: هفت سال قبل وقتی ائتلافی علیه جبهه مقاومت در سوریه آغاز شد بشار اسد تصمیم گرفت به همراه خانواده اش از کشور خارج بشود که تنها با یک جمله رهبر انقلاب که فرمودند «اگر بمانی پیروز و قهرمان می‌شوی و یا شهید و اگر بروی سرنوشت صدام را خواهی داشت» تصمیم به ماندن گرفت و امروز بعد از گذشت هفت سال، آمریکا هفت هزار میلیارد دلار به اندازه بودجه 150 سال ایران هزینه کرد و با سرافکندگی تمام شکست را پذیرفت و از سوریه خارج شد.

جمشیدی با یادآوری خدمات انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب 70 درصد جمعیت در روستاها زندگی می‌کردند و 70 درصد آن‌ها بی‌سواد بودند که اکنون نرخ باسوادی در کشور به 95 درصد رسیده و 100 درصد کودکان جمهوری اسلامی در شهر و روستا با سواد شده‌اند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب در سراسر کشور 200 کیلومتر راه روستایی آسفالت بوده و آن هم متعلق به روستاهای محل اسکان سرکردگان شاه بود اما امروز 107 هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

معاون حقوقی معاونت فرهنگی سپاه یادآور شد: قبل از انقلاب مجموعه پزشک‌هایی که از خارج به ایران آورده بودند و پزشک‌هایی که تا سال 57 در ایران تربیت شدند 15 هزار نفر بود اما امروزه 150 هزار پزشک در ایران هستند که از 53 کشور بیمار پذیرش می‌کنیم.

وی در خاتمه با تأکید بر اینکه جوانان امروز باید تاریخ ایران را مطالعه کنند تا از خدمات انقلاب اسلامی مطلع بشوند، یادآور شد: با وجود اینکه از آغازین روزهای انقلاب اسلامی در ایران تحریم اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... شدیم اما به فناوری‌هایی دست پیدا کردیم که مرزها را شکافته و درنوردیده‌ایم تا جایی که به تعبیر رهبر انقلاب همه آزادی خواهان عالم دل به این انقلاب بسته‌اند.

انتهای پیام/2258*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول