اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

درخشش مخترعان چهارمحالی در جشنواره رویش زاگرس

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اعلام نتایج نهایی جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه، چهارمحال و بختیاری بیشترین اختراعات برگزیده را به خود اختصاص داد.

درخشش مخترعان چهارمحالی در جشنواره رویش زاگرس

مجتبی بنیادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: پس از اعلام نتایج نهایی جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه، چهارمحال و بختیاری از بین 10 استان شرکت کننده، بیشترین اختراعات برگزیده را به خود اختصاص داد.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بعد از داوری اولیه تعداد 88 اختراع جهت حضور در این جشنواره پذیرفته شدند، افزود: این آثار از استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، اصفهان، قم، مرکزی و یزد (پهنه‌های زاگرس و زردکوه) بودند.

وی با بیان اینکه پس از داوری حضوری و نهایی، 11 اختراع به عنوان اختراع تائید شده سطح 3 از طرف بنیاد ملی نخبگان شناخته شدند، اضافه کرد: از چهارمحال و بختیاری نیز 3 اختراع مورد تأیید هیأت داوران جشنواره قرار گرفت.

بنیادیان ادامه داد: این جشنواره در 13 محور مهندسی الکترونیک و کنترل، برق قدرت، کامپیوتر و IT، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، شیمی، نفت، گاز و پتروشیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی مواد و متالوژی، کشاورزی، صنایع غذایی، پزشکی و تجهیزات پزشکی و علوم دارویی در ایلام برگزار شد.

انتهای پیام/68027/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول