اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان خبر داد

اعزام 4 ووشوکار بانوی سمنانی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان از اعزام چهار ووشوکار بانوی سمنانی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی به میزبانی خوزستان خبر داد.

اعزام 4 ووشوکار بانوی سمنانی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی

مهدی دانایی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: مشغول چیدمان ساختار هیأت ووشوی استان سمنان هستیم و در کنار این موضوع، برگزاری مسابقات استانی و اعزام به مسابقات کشوری را در برنامه داریم.

وی بیان کرد: مسابقات انتخابی استان سمنان برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان دی‌ماه و بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با بیان اینکه 60 ووشوکار نوجوان و جوان در بخش پسران در رقابت‌های انتخابی استان سمنان شرکت کردند، افزود: این رقابت‌ها در آکادمی ووشوی سمنان برگزار شد؛ 21 دی اردوی انتخابی درون‌استانی برگزار می‌کنیم و نفرات اول و دوم هر وزن انتخاب می‌شوند و اگر در حد کشوری باشند، اعزام خواهند شد.

دانایی‌فرد با تأکید بر اینکه این رقابت‌ها در بخش‌های بانوان و آقایان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نیمه اول بهمن، بانوان ووشوکار استان سمنان برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی به خوزستان اعزام می‌شوند و سهمیه استان، چهار ووشوکار به همراه یک مربی و سرپرست است.

وی با بیان اینکه ووشوکاران استان سمنان در بخش آقایان نیمه دوم بهمن‌ماه برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی به اصفهان اعزام می‌شوند، اظهار کرد: این رقابت‌ها در رده نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول