اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید جمشیدی تمام دارایی‌اش را بخشید

از وقف فرزند برای دفاع از حرم تا وقف خانه برای دفاع از قرآن

خانواده شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» یک ساختمان مسکونی را به مساحت ۲۳۰ مترمربع به نیت فرزند شهیدشان برای امور فرهنگی قرآنی در شهرستان نور وقف کردند.

از وقف فرزند برای دفاع از حرم تا وقف خانه برای دفاع از قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امروز 15 دی‌ماه مراسم رونمایی از وقف‌نامه خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی با حضور مسؤولان شهرستانی در دفتر امام جمعه شهرستان نور برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در این باره با بیان اینکه خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی به نیت فرزند شهیدشان یک واحد ساختمان مسکونی را وقف کردند، گفت: این موقوفه به عنوان «شهید علی جمشیدی» در شهرستان نور نامگذاری شده است که یکی از موقوفات شاخص استان به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این منزل مسکونی به صورت عرصه و اعیان به مساحت ۲۳۰ متر مربع وقف شده است، افزود: موقوفات دارای ارزش معنوی بیشماری هستند اما ارزش ریالی این موقوفه 7 میلیارد ریال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه موقوفه شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور قرار دارد، تصریح کرد: خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی این ساختمان مسکونی را برای امور فرهنگی و قرآنی وقف کردند.

حیدری با قدردانی از خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی، بیان کرد: پدر و مادر شهید جمشیدی فرزند خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت و امنیت جمهوری اسلامی وقف و حالا نیز بخشی از اموال خود را به نیت فرزند شهیدشان برای فعالیت‌های قرآنی وقف کردند که در دنیا کم‌نظیر است.

 

 

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول