اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

استاندار اردبیل تاکید کرد

ضرورت تعیین بودجه مورد نیاز برای احداث و نوسازی مدارس

استاندار اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان ظرف یک ماه آینده میزان بودجه مورد نیاز برای احداث و نوسازی مدارس را به استانداری اردبیل تحویل دهد.

ضرورت تعیین بودجه مورد نیاز برای احداث و نوسازی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: یک فعالیت عالی که در استان اجرا شده حضور بنیاد مستضعفان علوی است و شهرستان گرمی به‌عنوان پایلوت توسط این بنیاد انتخاب شد و نوسازی، مقاوم سازی و احداث مدارس بسیار مناسبی نیز اجرا شد‌.

وی افزود: آموزش و پرورش وظیفه مهم پرورش کودکان و نوجوانان و تحویل این آینده‌سازان به جامعه را برعهده دارد پس باید برای هرچه بهتر انجام گرفتن این وظیفه تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها دست به دست هم دهند.

پیگیری و اجرای مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: ۵ مصوبه‌ی مطرح شده در جلسات قبل شورای آموزش و پرورش به‌طور کامل اجرا شده است.

احمد ناصری گفت: اعتبارات مورد نیاز برای تجهیز، نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس شهرستان‌های نمین،گرمی و بیله‌سوار تخصیص یافته است اما امسال امکان تخصیص سهمی برای اعتبارات فرهنگی در آموزش و پرورش میسر نشد که امیدواریم در بودجه سال ۹۸ این امکان فراهم شود.

وی افزود: به حساب ۶۵ مدرسه شبانه‌روزی استان اردبیل ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان واریز شده و ۲ میلیارد دیگر در دست آموزش و پرورش است تا درصورت نیاز مدارس، این هزینه برای بالا بودن کیفیت آموزش و تجهیز مدارس در اختیار آنان قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: یک پارچه شدن فرمت ارائه گزارش آموزش و پرورش شهرستان‌ها، بررسی مصوبات شورای آموزش و پرورش خلخال، شناسایی اراضی با کاربرد آموزشی و تجلیل از دستگاه‌هایی که در امر سوادآموزی پیش‌قدم هستند، مجموعه اقدامات اجرا شده جلسات قبل شورای آموزش و پرورش استان اردبیل است.

ناصری تاکید کرد: باتوجه به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش ۳۴۰ نفر نیروی جدید از دانشگاه فرهنگیان و ۳۲۰ نفر نیز از طریق آزمون استخدامی جهت تدریس در مدارس استان جذب خواهند شد.

انتهای پیام/3463/528

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول