اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

بی رونقی گردشگری در تبریز ۲۰۱۸

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تبریز ۲۰۱۸ در حد انتظارات نبود، گفت: تبریز ۲۰۱۸ رونقی در گسترش صنعت توریست در تبریز نداشت.

بی رونقی گردشگری در تبریز ۲۰۱۸

محمد وحدتی هلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: متاسفانه انتظارات ما از تبریز ۲۰۱۸ محقق نشد و آن طورر که می‌خواستیم شاهد پایتخت گردشگری جهان اسلام نبودیم.

وی با بیان اینکه البته نباید کارهای انجام شده در رابطه با تبریز ۲۰۱۸ را نیز کتمان کرد، گفت: مقداری کار به صورت جسته و گریخته برای تبریز ۲۰۱۸ انجام گرفت که در سراسر استان و پنج محور تعیین شده بود ولی این کارها کافی نبود.

رئیس مجمع نمایندگان استان با تاکید بر اینکه در طول یک سال کارهای انجام شده برای تبریز ۲۰۱۸ اثر زیادی به رونق گردشگری داخلی و خارجی به تبریز نداشت، تصریح کرد: طبق شنیده‌ها از جلسات مختلف، رونق آنچنانی از لحاظ گسترس صنعت توریسم و استفاده از ظرفیت گردشگری در استان نبود.

وی اضافه کرد: جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگر داخلی، خارجی و از کشورهای همسایه باعث درآمدزایی و رونق استان می‌شود ولی متاسفانه در طول یکسال از فرصت در دست نتوانستیم استفاده مناسبی داسته باشیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول