اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

مسؤل نمايندگى ولى فقيه در سپاه ميناب:

تکریم خانواده شهدا بیش از پیش در جامعه نهادینه شود

مسؤول نمايندگى ولى فقيه در سپاه ميناب تاکیدکرد: تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا باید به فرهنگی در بین مسؤولان تبدیل، و در جامعه نیز نهادینه شود.

تکریم  خانواده شهدا بیش از پیش در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام محمدحسین رهنما صبح امروز در دیدار با خانواده شهداى روحانى شهرستان میناب، اظهار داشت: شهیدان سندهای افتخار ایران و اسلام هستند و ما هر چه داریم ازشهداست.

وی، خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان هستیم.

 مسؤول نمایندگى ولى فقیه در سپاه میناب با بیان اینکه تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ما می‌باشد، تصریح کرد: تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا باید به فرهنگی در بین مسؤولان تبدیل و در جامعه نیز نهادینه شود.

رهنما، خانواده‌های شهدا را از افتخارات کشور دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره نشان داده اند که قدردان خون شهیدان هستند.

وی گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.

  مسؤول نمایندگى ولى فقیه در سپاه میناب، وجود مادران و پدران شهدا را باعث برکت و دیدار با آنان را مایه نشاط مسؤولان دانست و افزود: صبوری این عزیزان به ما توان می‌دهد تا در راه خدمت به نظام اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاشی مضاعف داشته باشیم.

 حجت الاسلام رهنما با بیان اینکه اگر بخواهیم راه شهیدان را ادامه دهیم ابتدا باید آرمان‌ها و سیره شهدا را بشناسیم تا بدانیم چه اهدافی را دنبال می‌کردند، تصریح کرد: نسل جوان جامعه باید با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا آشنا شوند و بدانند که امنیت ایران اسلامی با خون شهدا تامین و تضمین شده است.

انتهاى پیام/ ٨٨٠٤٤

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول