اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

فرمانده پلیس راه اردبیل به خلخال خبر داد

طرح زمستانی پلیس در محورهای مواصلاتی جنوب استان به اجرا درآمد

فرمانده پلیس راه اردبیل به خلخال از اجرای طرح زمستانی پلیس راه در محورهای مواصلاتی جنوب استان در شهرستان خلخال خبر داد.

طرح زمستانی پلیس در محورهای مواصلاتی جنوب استان به اجرا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ علیرضا صحبتی امروز در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی جنوب استان اردبیل که با هدف بازدید از طرح‌های زمستانی انجام شد اظهار کرد: طرح زمستانی پلیس راه در کنار سایر نیروهای امدادی و راهداری در محورهای مواصلاتی جنوب استان در شهرستان خلخال به اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: در کنار نیروهای راهداری و امدادگران جمعیت هلال احمر سومین عضو مهم طرح زمستانی پلیس راه است که نقش عمده ای در هدایت و نظارت بر رانندگان در محورهای زمستانی و کوهستانی بر عهده دارد و برای اجرای بهتر این طرح بیش از 6 تیم پلیس راه در محور اردبیل به خلخال در محورهای کوهستانی مستقر و در سه گردنه الماس، گردنه بودالالو در خروجی شهر اردبیل و گردنه پیریوسف در جاده قدیم هشجین و و کوثر تیم‌های پلیس راه مستقر و به انجام وظایف مشغولند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شب گذشته نیز به علت شدت باد و کولاک شدید به همت نیروهای پلیس راه بیش از 30 خودروی گرفتار در گردنه الماس در کولاک شدید که نبود زنجیر چرخ باعث توقف آنها شده بود به مسیر خود هدایت شده و ده‌ها خودرو باری نیز به خاطر حفظ جان سرنشیان آنان که دارای با ارتفاع غیر مجاز در معرض سقوط به دره قرار داشتند توسط پلیس راه اردبیل خلخال به مکانی امن هدایت شدند.

همچنین پلیس راه توصیه کرد تا آخر وقت امروز کولاک شدید همچنان در محور ارتباطی خلخال به اسالم وجود داشته و حتما رانندگان تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

ع .ب مسافر عبوری در جاده خلخال به اسالم در گفتگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار داشت: حضور پلیس در جاده امید برای ادامه حرکت حتی در کولاک بوده و ما با دیدن نیروهای پلیس راه در جاده به ادامه راه امیدوار شدیم و هم اکنون نیز که راهداران و سایر نیروها نیز در مسیر هستند مطمئنا با اطمینان خاطر از این گردنه عبور خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شب گذشته و صبح امروز نیز سرعت باد از 60 کیلومتر تجاوز و باعث شد کولاک همچنان بر جاده‌ها حاکم شود.

انتهای پیام/3463/531

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول