اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان خبر داد

راهیابی 3 نخبه همدانی به اردوی مسابقات جهانی «مهارت»

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان از راهیابی سه نخبه همدانی به اردوی مسابقات جهانی مهارت خبر داد.

راهیابی 3 نخبه همدانی به اردوی مسابقات جهانی «مهارت»

وهب مختاران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از راهیابی 3 نخبه همدانی به اردوی مسابقات جهانی مهارت خبر داد و اظهار کرد: در اولین مرحله آزمون اردوی آماده سازی چهل و پنجمین مسابقات ملی مهارت2019 کازان روسیه نخبگان همدانی پس از کسب موفقیت به مرحله  دوم اردوی آمادگی  راه یافتند.

وی با بیان اینکه چهار نخبه همدانی در اولین دوره آزمون انتخابی المپیاد ملی مهارت مرحله جهانی  شرکت کردند افزود: خوشبختانه شرکت‌کنندگان توانستند در سه  رشته موفق به راهیابی به مرحله دوم اردوی آماده سازی 2019 کازان  روسیه شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از موفقیت مرتضی امیدی در رشته طراحی  مهندسی مکانیک، محمد کلوندی در رشته طراحی گرافیک و مهدی نجفی جلالیه در رشته تاسیسات الکتریکی خبر داد و گفت: امید است شرکت‌کنندگان همدانی بتوانند نمایندگان خوبی برای این استان در مسابقات جهانی باشند.

وی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را راهی برای کاهش مدت زمان مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال برشمرد و تصریح کرد: باید جوانان را به سوی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سوق دهیم تا گوشه‌ای از مشکلات بیکاری و اقتصادی در جامعه را حل کنیم.

مختاران اشتغال را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان و کشور برشمرد و افزود: آموزش‌ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ساز توسعه اشتغال در کشور است.

انتهای پیام/89047

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول