اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

رئیس‌کل دادگستری مازندران:

احداث آزادراه آمل به ساری با جدیت پیگیری شود

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران بر لزوم پیگیری احداث آزادراه آمل به ساری تاکید کرد و گفت: برای اجرای این پروژه هماهنگی لازم با ادارات کل منابع طبیعی و اوقاف استان انجام شد و اداره‌کل راه و شهرسازی باید به سرعت کار را ادامه دهد.

احداث آزادراه آمل به ساری با جدیت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در نشست با مدیران‌کل منابع طبیعی، اوقاف و راه و شهرسازی استان در خصوص پروژه آزادراه آمل به ساری اظهار کرد: پروژه فوق الذکر، طرح مصوب ملی است که انجام آن به خیر و صلاح مردم شریف استان مازندران خواهد بود.

رئیس شورای قضایی استان مازندران با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی باید طبق قانون، طرح را اجرایی کند، تاکید کرد: می‌خواهیم این طرح سریعا اجرایی شود؛ چراکه تاخیر در اجرای طرح به خیر و صلاح هیچکس حتی دولت نیست.

تقوی‌فرد با اشاره به این مطلب که متصرفان از جمله مالکین، منابع طبیعی و اوقاف طبق قانون عمل خواهند کرد، افزود: اداره‌کل راه و شهرسازی هرگونه مانع و مشکل برای احداث آزادراه آمل به ساری را به دادگستری استان اطلاع دهد.

پروژه این آزادراه از آمل آغاز و تا شهرستان میاندورود ادامه دارد. پروژه آزادراه از آمل به قائمشهر نیز در مرحله اخذ مجوز نهایی بوده و کارهای اولیه آن انجام شده است.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول