اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان:

همایش دوچرخه‌سواری عمومی در زنجان برگزار می‌شود

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان با بیان اینکه این همایش همزمان با دهه فجر و به صورت عمومی برگزار خواهد شد، گفت: این همایش در داخل شهر و با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

همایش دوچرخه‌سواری عمومی در زنجان برگزار می‌شود

فرهاد عصفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه سواری در زنجان اظهار کرد: برگزاری همایش دوچرخه سواری علاوه بر نشاط و شادابی در بین اقشار مختلف جامعه بدون شک در حفط سلامت روح و سلامت جسم افراد هم نقش مهمی دارد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان با بیان اینکه این همایش همزمان با دهه فجر و به صورت عمومی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این همایش در داخل شهر و با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال رایزنی با ادارات شهرستانی به منظور مشارکت بیشتر در برگزاری این همایش هستیم، گفت: شرکت عموم در همه رده‌های سنی در این همایش آزاد است.

عصفوری با بیان اینکه حضور دوچرخه‌سواران در این همایش بستگی به شرایط آب و هوایی دارد، افزود: در صورت مساعد بودن هوا امکان حضور 300 یا 400 دوچرخه‌سوار است.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این نیز همایش دوچرخه‌سواری در شهرستان‌های مختلف برگزار شده است، تصریح کرد: با توجه به تاثیراتی که برگزاری این همایش‌ها در نشاط و شادابی عموم جامعه دارد استقبال از برگزاری آن مطلوب بوده است.

گفتنی است، در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان در این همایش اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول