اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

همیشه برای پیروزی به میدان می‌رویم / شهرداری برای نیم فصل دوم تقویت شد

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه همیشه برای پیروزی مقابل حریفان به میدان می‌رویم و با این هدف راهی ارومیه شدیم، گفت: شهرداری برای نیم فصل دوم تقویت شده و چهار بازیکن را برای کسب نتایج بهتر جذب کرده است.

همیشه برای پیروزی به میدان می‌رویم / شهرداری برای نیم فصل دوم تقویت شد

بهروز عطایی قبل دیدار حساس هفته هفدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های والیبال کاله مازندران و شهرداری ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: بازی‌های لیگ برتر در دور برگشت همانند دور رفت از حساسیت زیادی برخوردار است و بازی تیم‌ها مقابل یکدیگر نزدیک و حساس است.

وی با اشاره به بازی پیش رو مقابل شهرداری ارومیه، افزود: همیشه در ارومیه کار سختی داریم و پس از دیدار با شهروند اراک که با پیروزی کاله به پایان رسید، در فرصت لازم با آنالیز خوب توانستیم به اطلاعات مناسب برسیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران تصریح کرد: امید داریم بتوانیم مقابل این تیم خوب ظاهر شویم و به نتایج مطلوب برسیم.

این مربی ادامه داد: ارومیه در نیم فصل دوم بازسازی شده و حدود چهار بازیکن جدید برای تقویت تیم جذب کرد هر چند این امر مهم می‌تواند کار را برای ما سخت کند.

عطایی بیان کرد: برای فصل دوم لیگ برتر، تیم والیبال کاله بازیکن جدید به خدمت نگرفت و با ترکیب نیم فصل نخست کار خود را در زمین ادامه می‌دهد.

وی افزود: همچنین برای نیم فصل دوم تمرینات منسجم و منظم داریم و برای شادی دل هواداران و والیبال‌دوستان تمام توان خود را به کار می‌بندیم.

عطایی گفت: در مجموع استراتژی کاله مازندران حضور در بین تیم‌های پلی‌آف است و همه توان خود را برای این مهم به خدمت می‌گیریم.

انتهای پیام/86012/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول