اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

فرماندار خلخال خبر داد

اختصاص 12 میلیارد تومان برای تجهیز تله‌سیژ و پیست اسکی اندبیل

فرماندار خلخال گفت: با هدف توسعه گردشگری زمستانی بیش از 12 میلیارد تومان برای تجهیز تفرجگاه اندبیل به تله‌سیژ و پیست اسکی مناسب اختصاص یافته است.

اختصاص 12 میلیارد تومان برای تجهیز تله‌سیژ و پیست اسکی اندبیل

فریدون بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: با هدف توسعه گردشگری زمستانی بیش از 12 میلیارد توان برای تجهیز تفرجگاه اندبیل به تله‌سیژ و پیست اسکی مناسب اختصاص یافته است.
وی افزود: در حال حاضر مراحل واگذاری زمین از تهران به استان ابلاغ شده و با انجام تعهدات ضمانتی سرمایه‌گذاران این طرح برای بانک عامل ، این تسهیلات آماده پرداخت و سرمایه‌گذاری است.
فرماندار خلخال ادامه داد: این طرح در تفرجگاه اندبیل با سرمایه‌گذاری و مشارکت سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان اردبیل و شهرداری خلخال به میزان مشارکت 80 به 20 در حال انجام است و با راه‌اندازی این امکانات، پیست اسکی اندبیل میزبانی مسابقات کشوری و ملی را خواهد پذیرفت. 
رئیس کارگروه ورزش و جوانان خلخال تصریح کرد: برخی امکانات و تجهیزات از سوی سرمایه‌گذاران این طرح خریداری شده و بخشی نیز به دلیل نوسان در بازار در حال پیگیری و خرید است که إن‌شاءالله شاهد پیستی مناسب برای علاقه‌مندان ورزش مهیج اسکی درشهرستان خلخال خواهیم بود.
به گزراش خبرگزاری فارس ازاردبیل، روز جمعه با حضور علاقه‌مندان ورزش‌های زمستانی، استارت بازی‌های زمستانی در تفرجگاه اندبیل با اسکی‌سواری و تیوب‌سواری زده شده و خانواده‌ها ساعاتی شاد را در کنار هم سپری کردند.
زیبایی چشم‌نواز این تفرجگاه به حدی بود که سرما احساس نشد و تا شامگاه جمعه این تفرجگاه مملو از علاقه‌مندان ورزش‌های زمستانی بود.
انتهای پیام/3463/231/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول