اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«اسکورسیزی» مستندی درباره «باب دیلن» می‌سازد

«مارتین اسکورسیزی» کارگردان اسکاری هالیوود، مستندی با موضوع «باب دیلن» تحت عنوان «نمایش تندر رولینگ» می‌سازد.

«اسکورسیزی» مستندی درباره «باب دیلن» می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وِرایِتی، «نت‌فلیکس» قصد دارد فیلمی به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» با موضوع «باب دیلن» و با عنوان «نمایش تندر رولینگ: داستانی از باب دیلن اثر مارتین اسکورسیزی» تولید کند. 

نت‌فلیکس هنوز جزئیاتی درباره تاریخ انتشار این فیلم منتشر نکرده و از معدود جزئیات در مورد این فیلم اشاره به مصاحبه «باب دیلن» در مورد خلق این  فیلم است. یکی از عوامل کنسرت معروف باب دیلن در سال۷۶ -۱۹۷۵ با عنوان «Rolling Thunder Revue» (نمایش تندر رولینگ) گفته که برای خلق این فیلم با بیشتر عوامل این تور طی چند سال گذشته مصاحبه صورت گرفته است.

اسکورسیزی قبلاً نیز در سال ۲۰۰۵ مستندی در مورد باب دیلن با عنوان «راهی به سوی خانه وجود ندارد» ساخت که در آن به عوامل به شهرت رسیدن باب دیلن می‌پردازد. حال که این خواننده سرشناس علاوه بر معتبرترین جولیز موسیقی دنیا موفق به دریافت معتبرترین جایزه دنیای ادبیات یعنی «نوبل» شد، باز موضوع و بهانه‌ای موجه برای ساخت فیلم جدید اسکورسیزی به تهیه‌کنندگی کمپانی «نت‌فلیکس» خواهد بود.

در این فیلم جدید، اسکورسیزی به یکی از مهم‌ترین تورهای موسیقی باب دیلن در سال ۱۹۷۵ با عنوان «Rolling Thunder Revue» می‌پردازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول