اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزشگاه 5 هزار نفری تربت حیدریه افتتاح شد/ سلطانی‌فر: بهترین تیم فوتبال آسیا را داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: بهترین تیم فوتبال آسیا را داریم، بهترین کادر فنی، بهترین بازیکنان و بهترین تدارکات و حمایت را داریم و همه شرایط برای کسب چهارمین جام ملت‌های آسیا آماده است.

ورزشگاه 5 هزار نفری تربت حیدریه افتتاح شد/ سلطانی‌فر: بهترین تیم فوتبال آسیا را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مسعود سلطانی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح استادیوم ۵ هزار نفری آزادی تربت حیدریه اظهار داشت: خدا را شاکرم که این توفیق را کسب کردم، بعد از زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در جمع مردم تربت حیدریه حاضر شوم.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش بودند جمهوری اسلامی نتواند فجر چهلم را ببینید که با حمایت مردم نتوانستند به هدف خود دست یابند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های زیاد مالی که داشتیم، موفق شدیم در این ایام پروژه‌های بیشتری را افتتاح کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه از آغاز هفته دولت تاکنون، هر دو هفته، یک پروژه بزرگ را افتتاح کرده‌ایم، در خصوص استادیوم آزادی تربت حیدریه گفت: استادیوم ۵ هزار نفره تربت حیدریه ششمین استادیومی است که از ابتدای سال تاکنون افتتاح می‌شود و در اختیار جوانان قرار می‌گیرد، به امید خدا با تلاش همکارانم در وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال چهار استادیوم دیگر نیز افتتاح می‌شود.

وی افزود: در کنار این پروژه‌ها، پروژه‌های دیگر نیز همچون استخر، سالن‌های ورزشی و مجموعه‌های ورزشی قرار است به بهره‌برداری برسد، امیدواریم با افتتاح و افزایش اماکن ورزشی، فجر چهلم پر باری را به یادگار بگذاریم.

سلطانی‌فر ادامه داد: تعداد پروژه‌هایی که به افتتاح می‌رسد در همه بخش‌ها قابل توجه است، با تأکید ریاست جمهوری با وجود محدودیت درآمدی که داشته‌ایم، امسال را به سال کار و تلاش تبدیل کرده‌ایم، با توجه به سخن رهبری که خطاب به اعضای دولت فرمودند، مسؤولان و دولتمردان باید تلاش ویژه‌ای را در این سال که با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می‌کنیم انجام دهند، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که به این سخنان جامع عمل بپوشانیم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: مردم همین که می‌بینند مسؤولان تلاش می‌کنند و در بین آنها هستند، حتی اگر تمام آن کار به ثمر نرسد خوشحال هستند و تقدیر می‌کنند.

وی افزود: رهبر انقلاب مثالی زدند و فرمودند در بازی تیم فوتبال ایران مقابل اسپانیا با وجود باخت آنها، چون با تمام توان جنگیدند برای باخت آنها هم پیام فرستادیم و از آنها تشکر کردیم، این اتفاق تاریخی بود که رهبر انقلاب برای یک باخت پیام فرستادند.

سلطانی‌فر تصریح کرد: کشور در یک شرایط ویژه قرار دارد و حمایت بیشتری را می‌طلبد، امیدوارم با اتحاد بتوانیم از این گردنه دشوار عبور کنیم، از تمام کسانی که برای ساخت این پروژه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: بهترین تیم فوتبال آسیا را داریم، بهترین کادر فنی بهترین بازیکنان و بهترین تدارکات و حمایت را داریم و همه چیز برای کسب چهارمین جام ملت‌های آسیا آماده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول