اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

شهردار ورامین مطرح کرد

تقسیمات کشوری معضلی برای ورامین و پیشوا/کمربندی خلیج‌فارس ترافیک شهری را رفع می‌کند

شهردار ورامین گفت: تقسیمات کشوری مشکل عمده‌ای برای شهرستان‌های ورامین و پیشوا به وجود آورده است که 20 درصد از حریم شهری ورامین در حوزه شهرستان مجاور است .

تقسیمات کشوری معضلی برای ورامین و پیشوا/کمربندی خلیج‌فارس ترافیک شهری را رفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین دهقان شهردار ورامین در نشست صمیمی که در جهت رفع مشکلات شهرستان ورامین با محوریت فرمانداری و با دبیرخانه‌ای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری مستمر این جلسات بی‌شک اثرگذار خواهد بود و اگر این جلسات به‌صورت ماهنامه و چرخشی در سایر نهادها هم برگزار شود بهتر خواهد بود.

وی گفت: در حال حاضر اتحاد خوبی بین اعضای شورای شهر وجود دارد و باید از این اتحاد استفاده لازم و کافی را برد چرا با اتحاد، هم‌دلی و همگرایی مشکلات از مسیر برداشته می‌شود.

شهردار ورامین افزود: مشکلات و اولویت‌های اولیه شهرستان، اقدامات عمرانی است، باید از دیدگاه و نظرات افراد حاضر در جلسه درجه‌بندی شود و برحسب اولویت و نیاز روبه‌جلو حرکت کنیم تا مشکلی از مشکلات برداشته شود.

وی به مشکل مدیریت شهری ورامین اشاره کرد و افزود: تقسیمات کشوری مشکل عمده‌ای را برای مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا به وجود آورده که ۲۰ درصد از حریم شهری ورامین در حوزه شهرستان مجاور است  و در همین خصوص مشکلات از قبیل روشنایی مسیر تردد و قرار گرفتن پایانه مسافربری شهرداری ورامین  در حریم شهرستان پیشوا قرار دارد.

دهقان برحسب نیاز مشکلات این شهرستان را این‌گونه بیان کرد: برحسب اولویت‌بندی راه‌سازی و ساخت خیابان‌های جدید و تعریض آن‌ها عمده مشکل این شهرستان است که هم ترافیک شهری کاهش پیدا می‌کند و شهر از بن‌بست خارج شود چراکه خیابان‌های ورامین ظرفیت ماشین‌ها را ندارد باید فکر جدید به حال خیابان‌ها کرد.

شهردار ورامین بیان داست: با اجرایی شدن پروژه کمربندی جنوبی یا همان خلیج‌فارس بیش از ۳۵ درصد عبور و مرور رفع خواهد شد و این نوید را به مردم عزیز ورامین می‌دهیم که تا ۶ ماه به پایان برسد.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات کمربندی شمالی معارض بود که بازگشایی مسیر در حال انجام است و در چند روز گذشته مسیر به طول یک و نیم کیلومتر رفع معارض شد و اقدامات عمرانی در حال انجام است.

این مسؤول بیان داشت: تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان ایران شد و در رشته ورزشی والیبال نیز بااقتدار در صدر جدول قرار داریم که در نوع خود بی‌نظیر بوده است. دل مردم ورامین با والیبال گره‌خورده است و به عشق والیبال شهرداری ورامین در میدان‌ها  حاضر می‌شوند.

دهقان تصریح کرد: مردم ورامین محلی برای تفریح ندارند و برای شهرستانی با قدمت بالا خوب نبود که شهربازی ندارد بر همین اساس در ابتدای خیابان دانش‌سرا بااعتباری بالغ‌بر۱۴ میلیارد تومان شهربازی شروع به کارکرد و باید شرکت موردنظر تا اویل تابستان این مرکز تفریحی را با استانداردهای لازم تحویل دهد.

شهردار ورامین در پایان گفت: شهرستان ورامین در حوزه فاضلاب بسیار عقب است و سایر شهرستان‌ها ازنظر فاضلاب وضعیت بهتری نسبت به ورامین دارند که باید فرماندار ورامین دستور ویژه در این خصوص صادر کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول