اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم هشترود در مجلس:

وام‌های احداث کارخانه‌های هشترود تنها آبادی‌های تهران را آباد کرد/سردرگمی مردم در پیچ و خم ادارات

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: متاسفانه در دوره‌های قبل یک هزار و 500 مورد برای ایجاد و احداث کارخانه در هشترود وام‌های کلان داده شده است.

وام‌های احداث کارخانه‌های هشترود تنها آبادی‌های تهران را آباد کرد/سردرگمی مردم در پیچ و خم ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، سیدحمزه امینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان هشترود  از وضعیت بد و در برخی مواقع کمبود آب شرب روستاها انتقاد کرد و اظهار داشت: مردم روستاهای هشترود و چاراویماق از تشنگی در حال تلف شدن هستند و اگر وضع به همین منوال پیش رود زمانی زیاد نمی‌کشد که روستاها کوچ کنند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه در دوره‌های قبل یک هزار و 500 مورد برای ایجاد و احداث کارخانه در هشترود وام‌های کلان داده شده است و چون نظارت بر اجرای کار آنها صورت نگرفته حتی موردی هم بهره‌برداری نشده و فقط آبادی‌های تهران آباد شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز ما ضرر و زیان دزدی‌های 10 سال پیش را می‌بینیم و باید جبران خسارت کنیم.

طرح مسجد جامعه هشترود بعد از 25 سال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

وی از اجرای طرح مسجد جامع که بیش از 25 سال پیش کلنگ‌زنی شده بود و راکد مانده بود خبر داد و گفت: این طرح در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

امینی همچنین از اختصاص 12 میلیارد تومان از سوی وزیر کشور برای شهر هشترود خبر داد و گفت : این مبلغ در 3 مرحله واریز خواهد شد.ِ

نماینده مردم هشترود در مجلس از اتمام درمانگاه تامین اجتماعی با هزینه 24 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و گفت: به‌زودی عملیات کارهای کارخانه اکسید تتانیوم در هشترود آغاز خواهد شد.

وی  در ادامه خواستار تعیین تکلیف شهرک صنعتی ورقه با 700 هکتار را شد.

بهره‌برداری از پایاب سد سهند هشترود در 98

امین امینیان فرماندار هشترود هم از جذب 13 میلیارد تومان تسهیلات پایدار روستایی در هشترود در نیمه دوم امسال خبر داد و گفت: رتبه هشترود   در این زمینه پنجم استانی است.

وی گفت: از صندوق توسعه ملی نیز برای شهر هشترود یک میلیارد و 700 میلیون تومان اختصاص داده شده که برای ساماندهی محوطه مسجد جامع, مطالعه شهری، بهسازی پارک قدیمی و بهسازی محله سید دره سی اختصاص خواهد یافت.

فرماندار  هشترود از پیشرفت 40 درصد مس قاضی‌کندی با اشتغالزایی 500 نفر خبر داد و گفت: در نیمه اول اسال 98 این کارخانه بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه  متاسفانه 1500 هکتار از پایاب سد سهند تاکنون اجرایی شده که با عنایت دولت یک هزار و 300 هکتار نیز در سال 98 بهره‌برداری خواهد شد، افزود: برای تکمیل کل پایاب این سد 30 میلیارد تومان نیاز است.

سردرگمی مردم در پیچ و خم ادارات

امام جمعه هشترود در شورای اداری این شهرستان از روسای ادارات خواست مردم را تکریم کرده و از سردرگم کردن در پیچ و خم ادارات پرهیز کنند.

حجت الاسلام علی رحیمی در ادامه گفت: برای رسیدن به جامعه هدفمند و اجرای برنامه‌های انقلاب به همراهی و همکاری مردم نیازمندیم.

وی گفت: دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای دلسرد کردن مردم از نظام هستند.

امام جمعه هشترود گفت: ماموریت اصلی آمریکا فشار حداکثری علیه اقتصاد ایران و اعمال تحریم‌های سنگین هست که باید با برنامه‌ریزی دقیق این نقشه دشمن را هم نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول