اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز صورت گرفت

اهدای یک دست لباس کهنه و کارتن به مدیر بهزیستی فارس!

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در اعتراض به عملکرد سازمان بهزیستی فارس در خصوص ساماندهی کارتن‌خواب‌های شیراز نامه‌ای به همراه یک دست لباس کهنه و یک عدد کارتن ارسال کرد.

اهدای یک دست لباس کهنه و کارتن به مدیر بهزیستی فارس!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در اعتراض به عملکرد سازمان بهزیستی فارس در خصوص ساماندهی کارتن‌خواب‌های شیراز نامه‌ای به همراه یک دست لباس کهنه شبیه به پوشش کارتن‌خواب‌ها و یک عدد کارتن ارسال کرد.

متن نامه بدین شرح است:

ریاست سازمان بهزیستی استان فارس
سید مرتضی موسوی
 سلام‌علیکم
با کمی تأمل در اندیشه‌های امام راحل و امام خامنه‌ای عزیز پی خواهیم برد که یکی از مهم‌ترین اصول انقلاب اسلامی ایران اجرای عدالت اجتماعی در تمامی موضوعات بوده است.

عدالتی که حتی از منظر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی می‌تواند عامل صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌های مظلوم و آزادی‌طلب باشد.

لازم به ذکر است، طبق آمار و ارقام موجود بی‌عدالتی و فاصله طبقاتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقایسه با حکومت طاغوت کاهش بسیار چشم‌گیری پیداکرده است.

اما باید عنوان کرد که در آستانه جشن چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی متأسفانه موانعی در جهت تحقق کامل عدالت اجتماعی ذهن جریان انقلابی را مکدر نموده است. قطعاً می‌توان از مهم‌ترین آن موانع را وجود برخی مدیرانی دانست که همواره به‌جای عمل به وظیفه و تکلیف ذاتی خود، منافع حزبی و جناحی را مقدم می‌دانند و مع الاسف به حدی از بی‌تفاوتی نسبت به جامعه می‌رسند که حتی فوت عده‌ای هرچند مبتلابه بیماری اعتیاد در گوشه و کنار خیابان‌های شهر شیراز را امری تقریباً عادی می‌پندارند.

کسانی که هرزمانی مطالبه‌ای از آن‌ها صورت می‌گیرد، گمان می‌کنند که با برچسب‌زنی‌های سیاسی می‌توانند از پاسخگویی در پیشگاه مردم عزیز که ولی‌نعمتان این انقلاب هستند، فرار کنند.

این‌ها مسئولین خوش‌خیالی هستند که گمان کرده‌اند که با این‌گونه اعمال بچه‌گانه می‌توانند ذهن مطالبه گر دانشجویان انقلابی را خاموش کنند و برای همیشه بدون دغدغه و پاسخگویی در اتاق‌های درب بسته خود بر صندلی مسئولیت تکیه زنند.

اما ذهی خیال باطل، امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی جوانانی در دانشگاه‌ها رشد کرده‌اند که در راستای عمل به منویات صریح امام خامنه‌ای عزیز مطمئناً خواب راحت را از چشم معدود مسؤولین بی‌کفایت این‌چنینی خواهند گرفت. 

با توجه به پیگیری‌های مکرر چند روز گذشته دانشجویان بسیجی در راستای ساماندهی هرچه سریع‌تر وضعیت کارتن‌خواب‌های شیراز و اطلاعیه صادرشده از سوی سازمان بهزیستی استان فارس به‌عنوان یکی از دستگاه‌های مسئول در رابطه با کارتن‌خواب‌ها و ذکر این موضوع عجیب در آن اطلاعیه که «هوای شهر شیراز هنوز به حدی نرسیده که بتواند صدمه جدی به انسان وارد کند» بدین‌وسیله یکدست لباس کهنه شبیه به پوشش کارتن‌خواب‌ها و یک عدد کارتن برای جنابعالی ارسال می‌گردد تا در اسرع وقت و با اطلاع قبلی در حضور دانشجویان بسیجی با این امکانات یک شب را همانند کارتن‌خواب‌ها در فضای باز بگذرانید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول