اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

بسته حوادث

مرور حوادث و رخدادهای چهارمحال و بختیاری

در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله کشف فرآورده‌های جنگلی قاچاق، کشف کالای قاچاق، دستگیری سارق، اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، پرواز بالگرد اورژانس برای انتقال مصدومان، اطفاء حریق، عملیات امداد و نجات و... مواجه بود.

مرور حوادث و رخدادهای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی ازجمله فرآورده‌های جنگلی قاچاق، کشف کالای قاچاق، دستگیری سارق، اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، پرواز بالگرد اورژانس برای انتقال مصدومان، اطفاء حریق، عملیات امداد و نجات و... بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

کشف فرآورده‌های جنگلی قاچاق

صادق محمدی گفت: در عملیات مأموران این شهرستان در محور ناغان به شلمزار دو دستگاه سواری سمند توقیف و یک تن و 400 کیلوگرم چوب و زغال قاچاق بلوط، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کیار عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر قصد دو قاچاقچی برای حمل عمده چوب و زغال قاچاق به خارج از چهارمحال و بختیاری موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی بخش ناعان، قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی دقیق در محور ناغان به شلمزار دو دستگاه سواری سمند حامل چوب و زغال قاچاق بلوط را توقیف کردند و در بازرسی از این خودروها یک تن و400 کیلوگرم چوب و زغال قاچاق درخت بلوط کشف ودو قاچاقچی دستگیر شدند.

هشدار مهم پلیس فتا در خصوص نرم افزار SHAREit

طبق گزارش‌های مکرر و بررسی  SHAREit، این نرم افزار دارای تبلیغات محتوای غیراخلاقی و سیاسی ضد انقلاب است  و این نرم افزار با دسترسی‌هایی که می‌گیرد قطعا یک جاسوس‌افزار است.

اگر فرزند زیر ۱۸ سال دارید حتما برنامه مذکور را در گوشی، تبلت یا ... متعلق به او از حالت نصب خارج کنید.

کشف کالای قاچاق

غلام‌عباس غلام‌زاده از توقیف یک دستگاه کامیونت فائو و کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در محور لردگان – بروجن خبر داد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران موفق شدند کامیونت فائو حامل کالای قاچاق را در محور لردگان - بروجن متوقف کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو 7 هزار و 680 قلم انواع لوازم آرایشی ، 214 طاقه پارچه و 40 دستگاه لپ تاپ قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف و یک متهم، در این رابطه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق

سید روح‌الله موسوی گفت: در عملیات مأموران فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد یک سارق کش‌رو با 6 فقره سرقت، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از نوع کش‌روی در شهرکرد مأموران کلانتری 12 امام خمینی(ره) شهرکرد وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌های سرقت و اقدامات ویژه پلیسی سارق شناسایی و با کسب مجوز قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد سارق پس از مواجه با مدارک مستدل و مواجه با مال باختگان در بازجویی فنی پلیس به 6 فقره سرقت کش‌روی در شهرکرد و فرخشهر اعتراف کرد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

مسلم احمدی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان فارسان، خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد برخورد با عرضه‌کنندگان مواد مخدر در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران موفق شدند 54 گرم هروئین، 43 گرم تریاک، 57 گرم شیره مطبوخ تریاک،40 گرم سوخته تریاک و10سانتی متر شیشه و 2 حلقه وافور کشف و 6 نفر از فروشندگان مواد مخدر در سطح شهر جونقان را دستگیر کنند.

پرواز بالگرد اورژانس چهارمحال و بختیاری

بالگرد اورژانس چهارمحال و بختیاری برای انتقال مصدومین به پرواز درآمد.

در این مأموریت مرد ۴۵ ساله و زن ۵۶ ساله به علت مصدومیت از روستای دهدلی شهرستان اردل به شهرکرد منتقل شدند.

این دو زن و مرد به دلیل سقوط از ناحیه لگن، کمر و مچ پا آسیب‌های شدید دیده بودند که توسط بالگرد اورژانس به شهرکرد و بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

عملیات امداد و نجات

* در اولین عملیات امداد و نجات فردی 30 ساله که از پشت بام سقوط کرده و بر روی دیوار جداکننده با ساختمان مجاور افتاده بود توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد نجات پیدا کرد.

* در عملیات دیگر مأموران  سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد اقدام به نجات یک گوسفند از اعماق چاهی به عمق 30 متر کردند، در این عملیات که به نوعی توانایی مأموران سازمان را نیز در چنین عملیاتی محک می‌زد، گوسفند زنده از درون چاه خارج و به صاحب آن تحویل داده شد.

تصادف

برخورد جک کمپرس اکسور با تابلوهای راهنمای شهری هنگام رانندگی در شهرستان بن

اطفاء حریق

* سروش ظاهری از وقوع حریق به‌علت اتصالی سیم برق در روستای تیک بخش بازفت شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: متأسفانه این حادثه یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

بخشدار مرکزی بازفت اتصالی سیم برق را عامل وقوع حادثه عنوان کرد و افزود: شرایط جوی نامناسب و بارش سنگین برف امدادرسانی به حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی را با مشکل مواجه کرد اما به محض دریافت خبر این حادثه تمامی نیروهای امدادی از جمله نیروی انتظامی، هلال‌احمر و... از ساعت یک بامداد در محل حاضر و تا ساعت 6 صبح امروز  حریق اطفاء و حادثه‌دیدگان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای امدادی از سرایت آتش به منازل مسکونی مجاور جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: متأسفانه عروس خانواده به‌علت شدت دود و خفگی در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و پدر خانواده به بیمارستان جهت اقدامات درمانی منتقل شد و حال عمومی وی رضایت‌بخش است.

ظاهری اضافه کرد: میزان خسارات وارده هنوز به‌طور کامل مشخص نیست، اما تعدادی از احشام این خانواده در آتش سوختند.

* مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد یک آتش‌سوزی در جایگاه عرضه‌ میوه و تره‌بار واقع در چهارراه خواجه نصیر را مهار کردند، این حادثه مصدومی به همراه نداشت.

* آتش‌گرفتن سیم‌کشی یک خودروی دوو واقع در بلوار شریعتی جنب پارک لاله که با حضور به موقع ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد از انفجار آن جلوگیری شد.

عملیات امدارسانی

امدادرسانی به گرفتاران در برف و کولاک توسط نجاتگران پایگاه دو آب صمصامی شهرستان کوهرنگ

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول