اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

تردد در محورهای کوهستانی با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است/ عملیات‌برف‌روبی در گردنه چری ادامه دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به‌علت کولاک شدید و بارش برف، تردد در محورهای کوهستانی تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

تردد در محورهای کوهستانی با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است/ عملیات‌برف‌روبی در گردنه چری ادامه دارد

احمدجمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه بارش شدید برف در شهرستان کوهرنگ از شب گذشته ادامه دارد، گفت: بارش برف در شهرستان شهرکرد بخش لاران، شهرستان اردل بخش دیناران، گردنه بره مرده لردگان و بن گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تمام محورهای مواصلاتی استان با تلاش راهداران باز است و تردد در آن‌ها در حال انجام است.

وی افزود: به‌علت کولاک شدید و بارش برف در گردنه چری، انجام عملیات‌برف‌روبی و شن‌پاشی در این محور بدون وقفه در حال انجام است، اما به دلیل شدت بارش تردد در برخی از زمان‌ها به کندی انجام می‌شود.

جمشیدی در پایان به رانندگان توصیه کرد: جهت تردد در محورهای مواصلاتی کوهستانی چهارمحال و بختیاری و گردنه‌ها زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی به‌همراه داشته باشند و وضعیت راه‌ها و مسدود یا باز بودن محورها را از پلیس‌راه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جویا شوند.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول