اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

نگارستان ایران چشم‎انتظار تدبیر دولت 63/

بهره‎مندی 100 درصدی روستاهای مراوه‎تپه از نعمت برق/ مطالبات مردم مراوه‎تپه در حوزه آب حل شود

فرماندار مراوه‎تپه گفت: : در حالی که شهرستان مراوه‎تپه قبل از انقلاب اسلامی از نعمت برق محروم بود و در حال حاظر 100 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند.

بهره‎مندی 100 درصدی روستاهای مراوه‎تپه از نعمت برق/ مطالبات مردم مراوه‎تپه در حوزه آب حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یازمحمد غراوی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مجتمع آبرسانی (16 روستایی) «قرناوه» در منطقه مرزی مراوه‎تپه که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: مراوه‎تپه متفاوت با دیگر شهرستان‎ها است و از مرکز استان 240 کلیمتر فاصله دارد و دومین شهرستان استان گلستان از لحاظ وسعت و از لحاظ تعداد روستاها است.
وی ادامه داد: با توجه به بعد مسافت از مرکز استان گلستان شرایط ویژه خود را دارد، شغل 95 درصد از مردم این شهرستان کشاورزی و دامداری است و این مهم موجب شده سطح درآمد مردم متوسط به پایین باشد.
فرماندار مراوه‎تپه با بیان اینکه در موضوع آب از ابتدای انقلاب اسلامی خدمات بسیاری بزرگی در پروژه‎های مختلف در سطح شهرستان انجام شده است، اذعان کرد: مراوه‎تپه قبل از انقلاب اسلامی از نعمت برق محروم بود و در حال حاظر 100 درصد روستاها از نعمت برق برخوردار هستند.
غراوی متذکر شد: در خصوص آب پروژه‎های مختلف به‎ویژه در چند سال اخیر انجام شده و مجتمع آبرسانی قرناوه که امروز افتتاح شد 16 روستا را تحت پوشش قرار می‎دهد و امروز چهار روستا برابر با بیش از 4 هزار نفر از جمعیت را تحت پوشش سیستم آب آشامیدنی سالم قرار گرفتند.
فرماندار مراوه‎تپه ابراز کرد: نیروگاه مراوه‎تپه 26 مگاواتی است که هشت مگاوات آن روی مدار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه سد چایلی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مردم مراوه تپه انتظاراتی در حوزه آب دارند که امیدواریم با پیگیری شما (وزیر نیرو) این مطالبه برطرف شود.
انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول