اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

در راستای پایداری خطوط برق‌رسانی

طرح بهینه‌سازی 14 کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق سمنان اجرا شد

طرح اصلاح و بهینه‌سازی 14 کیلومتر از شبکه‌های فشار ضعیف و فشار متوسط شهرستان سمنان به اجرا درآمد.

طرح بهینه‌سازی 14 کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق سمنان اجرا شد

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: احداث 9 هزار و 700 متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی ازجمله برنامه‌های اجرائی شده این مدیریت در 9 ماهه سال جاری است.

علیرضا قیومی با بیان اینکه 17 دستگاه پست هوایی با ظرفیت دو هزار و 270 کیلوولت آمپر در شهرستان نصب شده است، افزود: اجرای طرح بهسازی 37 ایستگاه توزیع برق به قدرت یک هزار و 750 کیلوولت آمپر در مدت زمان مذکور از دیگر اقدامات صورت گرفته به شمار می‌رود.

وی همچنین با ابراز اینکه سه هزار و 600 متر شبکه روشنایی معابر اصلاح و احداث شده است، تصریح کرد: عملیات نصب یک هزار و 50 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنایی معابر ازجمله فعالیت‌هایی بوده که در شهرستان به اجرا درآمده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون، 702 پروژه عمرانی برق‌رسانی به بهره‌برداری رسیده که در همین راستا، 46 میلیارد ریال هزینه شده است.

قیومی اضافه کرد: نصب پست هوایی به‌منظور کاهش شعاع تغذیه مشترکان موجود و بهبود پروفیل ولتاژ در خیابان کهنه دژ، اجرای شبکه فشار متوسط زمینی در خیابان کهنه دژ و بلوار 17 شهریور به‌منظور ارتباط بین ایستگاه‌های توزیع برق، بهسازی تأسیسات توزیع برق در محدوده‌های هدف، بهینه‌سازی شبکه فشار ضعیف با استفاده از کابل خودنگهدار و اجرای تعمیرات تأسیسات توزیع برق به‌صورت خط گرم در شهرک صنعتی سمنان از فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده این مدیریت در سه‌ماهه چهارم امسال محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2249/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول