اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

همراه مکانیک: بهترین راه برای خرید مطمئن و فروش آسان خودرو

این روزها بازار خرید خودروهای کارکرده مجدد گرم و پویا شده است. با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و کم شدن قدرت خرید، بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده گرم‌تر از بازار خودروهای صفر کیلومتر شده است.

همراه مکانیک: بهترین راه برای خرید مطمئن و فروش آسان خودرو

این روزها بازار خرید خودروهای کارکرده مجدد گرم و پویا شده است. با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و کم شدن قدرت خرید، بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده گرم‌تر از بازار خودروهای صفر کیلومتر شده است. آمار نشان می دهد در ایران معمولا افراد  بعد از هر پنج یا هفت سال خودرویشان را می‌فروشند و خودروی جدیدی می‌خرند. نکات فنی و حقوقی موجود در مسیر خرید و فروش خودروهای دست دوم باعث شده تا معامله خودرو چالش های خاص خود را داشته باشد. رعایت نکردن این نکات و عدم استفاده از افراد متخصص باعث شده خریداران و فروشندگان خودروهای کارکرده ضررهای مالی جبران‌ناپذیری را متحمل شوند.

دردنیای امروزی استفاده از یک مشاور در مسیر خرید و فروش خودرو در بسیاری از کشورهای جهان به امری ضروری و جاافتاده تبدیل شده است. در ایران هم مجموعه هایی وجود دارند که در طول مسیر همراه شما خواهند بود. همراه مکانیک مبتکر ارائه خدمات نوین خرید و فروش خودرو یکی از گزینه های قابل اعتماد برای فروش آسان و خرید مطمئن خودرو محسوب می شود. خدمات همراه مکانیک به دو دسته خرید خودرو و فروش خودرو تقسیم می شوند:

خدمات خرید خودرو همراه مکانیک

کارشناسی خودرو در محل

متاسفانه خودروهای کارکرده معمولا با ایرادات پنهان به فروش گذاشته می‌شوند. آمارها نشان می دهد که 60 درصد خودروهای کارکرده و دست دوم دارای ایردات فنی و یا بدنه هستند که اغلب از سوی فروشنده پنهان می شوند. کارشناسی خودروی کارکرده به خریداری که دانش و تجربه کافی در این زمینه ندارد، کمک می‌کند تا اولا با اطمینان از سلامت خودرو اقدام به خرید کند، دوما ارزش و قیمت واقعی خودرو را بداند و مبلغ منصفانه‌ای را بپردازد. شرکت همراه مکانیک به عنوان اولین شرکت تخصصی کارشناسی خودرو در ایران و سابقه انجام بیش از 30 هزار کارشناسی خودرو، اطلاعات دقیق و کارشناسی شده را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. مزایای کارشناسی خودرو همراه مکانیک عبارتند از:

بررسی دقیق ۲۰۹ نقطه از خودرو؛ بدنه، فنی و آپشن
بررسی کیلومتر و میزان کارکرد خودرو
ارائه گزارش رسمی و مکتوب از خودروی کارشناسی شده
قیمت گذاری دقیق بر روی خودروی کارشناسی شده
حضور در محل ۳۰ دقیقه پس از تماس
امکان کارشناسی غیر حضوری بدون جابجایی و اتلاف وقت

 تعیین قیمت دقیق خودرو

همان طور که می‌دانید عوامل زیادی مثل سال ساخت، رنگ شدگی یا تعویض قطعه، سابقه تصادف و ... باعث افت قیمت خودرو می‌شوند. استفاده از یک ابزار محاسبه دقیق قیمت خودرو به خریداران خودروی کارکرده کمک می‌کند تا بر اساس فاکتورهای موثر بر قیمت خودرو، ارزش واقعی خودرو را برای حالت‌های مختلف به دست بیاورند و خودرو را به قیمت واقعی خریداری کنند. مزایای نرم افزار محاسبه قیمت همراه مکانیک عبارتند از:

پوشش 100 درصد خودروها
ارائه نمودار نوسان قیمت و میزان افت به تفکیک همه سال و تیپ های خودرو
امکان مشاهده میزان تاثیر فاکتورهای مهم در قیمت خودرو
ارائه قیمت بر اساس معاملات واقعی بازار

خرید خودرو از نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده

در این بازار پر از اطلاعات نادرست درباره انواع و اقسام خودروهای کارکرده، بهترین و مطمئن راه برای خرید خودروی دست دوم این است که از نمایشگاهی با خودروهای کارشناسی شده خریداری کنید. همراه مکانیک اولین نمایشگاه آنلاین فروش خودروهای کارشناسی شده است که خودروهای کارشناسی شده را به همراه عکس و گزارش کاملی از وضعیت خودرو در صفحه نمایشگاه سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد و شما با مراجعه به این صفحه می‌توانید خودروی دلخواهتان را با اطمینان انتخاب کنید. مزایای خرید از نمایشگاه همراه مکانیک عبارتند از:

کارشناسی دقیق خودرو توسط همراه مکانیک
ارائه گزارش کامل کارشناسی خودرو همراه با عکس
گارانتی فنی و بدنه خودرو از طرف شرکت همراه مکانیک
ارائه مشاوره کامل حقوقی، تنظیم مبایعه نامه و عقد قرارداد

 

 

خدمات فروش خودرو همراه مکانیک

فروش سفارشی خودرو

اگر شما فروشنده یک خودروی دست دوم هستید اما تجربه و تخصص کافی در این زمینه را ندارید، همراه مکانیک خودروی شما را کارشناسی می‌کند و پس از کارشناسی، خودرو را به همراه عکس در نمایشگاه آنلاین سایت به نمایش می‌گذارد و بعد با انجام تبلیغات و پاسخ‌گویی به تلفن‌ها بهترین خریدار را به شما وصل می‌کند. مهمترین مزایای فروش خودرو در نمایشگاه همراه مکانیک:

فروش خودرو به بهترین قیمت و بدون هزینه
بدون پاسخ گویی به تلفن و معامله با دلالان خودرو
مشاوره کامل حقوقی و قانونی، عقد قولنامه و تنظیم قرارداد فروش
قراردادن گارانتی و گزارش کارشناسی بر روی خودروی شما
فروش خودرو با کمترین بازدید

فروش فوری خودرو

اگر زمان شما بسیار محدود است یا خیلی فوری به پول حاصل از فروش خودرویتان نیاز دارید، باز هم می‌توانید به همراه مکانیک اطمینان کنید. همراه مکانیک امکانی را فراهم کرده که با استفاده از آن می‌توانید خودرویتان را در کوتاه‌ترین زمان و با قیمتی بالاتر از قیمت پیشنهادی دلالان و واسطه‌ها به فروش برسانید. برای این منظور فقط کافی است تا سفارشتان را در سایت ثبت کنید و صفر تا صد فروش فوری خودروی خود را به همراه مکانیک بسپارید. مزایای فروش خودرو به همراه مکانیک:

فروش به قیمتی بالاتر از پیشنهاد دلالان
پرداخت آنی وجه به صورت نقدی
تعویض پلاک قطعی

پس اگر قصد خرید یا فروش یک خودروی کارکرده را دارید اما تجربه و تخصص کافی در این زمینه را ندارید، خوب است بدانید همراه مکانیک، همیشه و همه‌جا در مرحله خرید، فروش و قیمت‌گذاری خودرو همراه خریداران و فروشندگانی است که می‌خواهند بدون دغدغه و نگرانی وارد یک معامله سالم خرید و فروش خودروی کارکرده شوند.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول