اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

فرماندار ورامین:

احداث درمانگاه ویژه معلمان یکی از دغدغه‌های فرهنگیان ورامین است

فرماندار شهرستان ورامین گفت: احداث درمانگاه ویژه معلمان یکی از دغدغه‌های فرهنگیان ورامین است.

احداث درمانگاه ویژه معلمان یکی از دغدغه‌های فرهنگیان ورامین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو صبح امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش ورامین اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف شورای آموزش‌وپرورش، جلب مشارکت عمومی از لحاظ فکری و نظارتی در توسعه کارکردهای آموزش‌وپرورش است چراکه رفع مسائل و مشکلات مربوط به بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز از توان یک ارگان و دستگاه خارج است.

وی اظهار داشت: اعضای شورای آموزش‌وپرورش وظیفه‌دارند تا با افزایش مشارکت دستگاه‌ها، نهادها و نیز خانواده‌ها، به ارتقاء اثربخشی مشارکت همگانی در تعالی نظام تعلیم و تربیت کشور کمک کنند.

کاغذلو تصریح کرد: شوراهای آموزش‌وپرورش می‌توانند در تدوین برنامه‌های آموزشی و پرورشی نقشی اساسی داشته باشند و باهم افزایی توان و ظرفیت دستگاه‌ها و استفاده از مشارکت خیرین، بسیاری از کمبودهای موجود در حوزه آموزش‌وپرورش را برطرف کنند.

وی با اشاره به لزوم توجه به مسائل و مشکلات جامعه فرهنگیان به‌عنوان موتور محرکه نظام تعلیم و تربیت گفت: شرایط و فضای آموزشی باید به‌گونه‌ای باشد که معلم در آن احساس آرامش، امنیت و اثربخشی داشته باشد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان ورامین افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه فرهنگیان شهرستان ورامین، احداث درمانگاه ویژه معلمان است که زمینه این مهم با تعامل مناسب بین آموزش‌وپرورش و اداره اوقاف و امور خیریه در حال فراهم شدن است.

فرماندار شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های آموزش‌وپرورش ورامین در استفاده بهینه از فضاهای آموزشی موجود در مناطق مختلف شهرستان ، به‌ویژه آن دسته از فضاهای قدیمی که امروز در موقعیت مناسب شهرستان قرارگرفته، واگذاری به بخش‌های خصوصی و خیرین به‌منظور احداث مدارس جدید است که این مهم با اخذ مجوز از وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول