اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«پردیس آزادی» میزبان دوازدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰

پردیس سینمایی آزادی از ۸ تا ۱۰ اسفندماه امسال میزبان «دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰» است.

«پردیس آزادی» میزبان دوازدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰، این جشنواره در دو بخش مسابقه‌ای و مسیر تجربه و در قالب مستند، داستانی و پویانمایی طراحی شده است. همچنین، بخش مسابقه سینمای جهان در قالب‌های مستند، داستانی و پویانمایی نیز صرفا برای حضور شرکت‌کننده‌های غیرایرانی خواهد بود.

در این دوره جشنواره آثار دریافتی با موضوعاتی چون: اخلاق و سبک زندگی، ترویج مفاهیم اخلاقی همچون قانون‌مداری، گذشت، سعۀ صدر، ایثار، ترویج الگوی انسان انقلاب اسلامی، خانوادۀ الگوی ایرانی اسلامی، فرهنگ اصیل ایرانی، نگاه دوباره به زندگی و زدودن غبار روزمرگی در کنار موضوعاتی همچون: حمایت از تولید ایرانی (ایران ساخت )، حمایت از تولید کالا و خدمت دانش‌بنیان ایرانی، فرهنگ تولید محصولات باکیفیت ایرانی، پویش ملی و حمایت مردمی از تولید کالا و خدمات دانش‌بنیان باکیفیت ایرانی، تأثیرات مخرب خرید کالاهای خارجی، واردات بی‌رویه و غیرقانونی (قاچاق کالا)، معرفی کسب‌و‌کارهای نوین و استارت‌آپ‌ها و تولید ثروت از علم و فنّاوری، معرفی اقتصاد دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ به دبیری علی قربانی برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول